semalam adalah sejarah

Assalammualaikum..

Salam Ramadhan.

minggu ni life aku di sini agak disaster sedikit.
maaf..bukan sikit.tapi terlampau disaster.
nak buat macam mane?
so lalui dengan hati yang redha~

dah lama kan aku tak update blog lara aku ni.
kali ni aku tergerak hati nak luahkan isi hati aku di sini.
ok,bukan luahan.
sebenarnya lebih kepada apa yang aku cuba nak sampai kan tentang life aku suatu ketika dulu..


untuk kesekian kali nya,aku berjaya untuk cakap TIDAK !.
dan itu benar-benar aku maksudkan nya.
untuk aku jadi kepada diri yang sekarang,bukan semudah yang mereka sangka.

aku punya perasaan.
penat dah rasanya bila kerap jadi macam tu.

cuma aku ada beberapa permintaan.
jangan salahkan aku kalau aku dah tak macam dulu.
jangan salahkan aku kalau aku jadi keras hati.
sebab nya, perubahan aku sekarang ini adalah kerana aku tak nak lagi benda yang sama berulang.

enough..
aku ada perasaan.
begitu juga dia.
jalan yang terbaik, bawa haluan masing-masing.

itu lebih mudah bukan?
tiada pihak yang berkecil hati.
dan aku pun tak nak benda yang sama jadi lagi..


maaf jika perwatakan aku sekarang ni agak berbeza.
aku masih sayang kan hubungan itu.
cuma mungkin kita lebih baik jadi seperti biasa-biasa je.


sekian.

my talk:) kadang-kadang perwatakan seseorang itu berubah dek kerana cara layanan kita pada dia. saya hanya manusia biasa yang tak lari daripada buat kesilapan. maaf untuk semuanya.



Thanks for reading :)

No comments: