Happy Birthday kak MIKE.

Assalammualaikum..

untuk pertama kali nya dalam sejarah aku spend hujung minggu aku di sini berbuka tanpa hidangan yang meriah daripada air tangan seorang ibu..

syahdu rasanya beb!
ikut kan hati boleh je aku lari balik ke rumah..
pedehal lah sangat setakat 2 jam perjalanan tu..?
hati batin aku kuat meronta ronta minta untuk balik.
tapi aku berjaya kawal~ sebab assignment aku berlambak minta di selesaikan!

apa-apa pun,SELAMAT HARI LAHIR kak.

ya,ucapan ini khas buat insan yang berkenaan.
tak ada apa yang myra dapat bagi.
tapi insyaallah,doa myra akan sentiasa ada buat akak.


thanks sebab sudi datang dari jauh..
happy bila malam jumaat tu kereta sport akak park depan foyer kolej myra.

guys,untuk kesekian kalinya,aku sikit kecewa.
sebab aku gagal laksanakan plan aku untuk buat simple birthday shout for her..

sehari sebelumnya,aku dah ke pilah..
lepas je quiz fizik,aku straight away ke pilah.
aku cube aturkan plan macam seperti perancangan.
i wish i can do a birthday prank for her..
so that she will remember it and enjoy her birthday moment.

in short,rancangan yang aku dah aturkan tak jadi di saat2 akhir.
dan terpaksa aku cancel kan semuanya.
but its ok..
a lil bit frustrated..coz i wanna make some joys for her.


p/s: myra ingat lagi apa yang akak cerita dekat myra pagi rabu lepas.. akak cakap akak pun nak rasa juga celebrate birthday macam tu kan? yes.. as what u wish, i have made a plan for you. maaf sebab tak bagi tahu awal. sebab nama nya pun surprise.. but at last,myra yang kena surprise tu balik.. myra tak tahu pula yang akak ada janji nak berbuka dekat luar. kalau ikutkan perancangan myra nak prank akak malam sabtu tu. semua dah set. but its ok.. bak kata orang, tak ada rezeki myra nak buat birthday prank untuk akak. sorry kalau akak rasa hambar sambut birthday dengan myra dekat sini. malam jumaat tu myra berlagak biasa je. sebab myra betul2 nak buat surprise untuk akak malam sabtu nanti. last but not least, tak kesah lah dengan siapa pun akak sambut birthday selain bukan myra.. as long as akak happy.. that was your day!


sorry kalau myra bad mood siang tu.. sebab myra dah plan semua untuk birthday akak. tapi akak pula ada janji. hope so that they will make you enjoy on your day! senang cerita, kalau akak gembira,myra pun tumpang gembira juga =)


my talk:) i'm failed....



Thanks for reading :)

No comments: