selamat datang Ramadhan. =)

Assalammualaikum..

salam Ramadhan..

alhamdulillah..permulaan puasa aku tahun ini agak baik.. 3 hari lepas aku dilanda demam panas tanpa rawatan dan pemantauan dari ibu di sisi ku..haha..
apa boleh buat??
dah besar panjang ni, kena la pandai uruskan diri..
nak-nak lagi bila jauh dengan family..


jari jemari aku tak ligat menari di papan kekunci lappy aku ni..
tak ada cerita pon nak share..
lately ni aku dah start busy dengan quiz and test..
haha..welcome to the hectic time!!
sebagai permulaan,minggu lepas aku dah jawab 2 quiz!!!!
Alhamdulillah.. setakat ini memuaskan..:)
insyaallah..bakal memecut sehingga ke titisan air cendol yang terakhir! kihkih..

tak sabar nak balik.
nak berbuka dengan family.
1st sahur,ayah pagi2 buta  lagi dah wish "selamat bersahur kakak"
lahaiiii... gugur ayor mata teman ni!!
hahaha..
sedih nau baca text dari sang ayah..
tahu dia sedih bila anak2 nya tercinta tak ada semeja masa bersahur..
insyaallah..minggu ni akan ku penuhi impian ibu ayah..hehe..

aku pon semalam tak lalu nak sahur..
bohong la kalau tak sedih..
tapi hidup mesti diteruskan!
aku hanya jamah 3 biji kurma je..
and itu adalah kuantiti sahur aku yang PALINGGGGG MINIMUM seumur hidup aku!!
i swearr!
aku pon tak percaya yang aku boleh bertahan dengan 3 biji kurma sahaja!
kalau sebelum ini,aku mesti makan juga nasi even sikit..
pheuwww!
good job myra! haha..*macam ada chance je nak slim~ kehkeh
itulah lembaran hidup aku sebagai anak perantauan...
sedih.. *haha..

nak belanja lebih,tak boleh sangat..
so jimat la jalan yang terBAEEKK!
ikut cara FAFAU..
sehari rm5 je dia belanja..
heehe..

kalau terLARI bajet,sendiri gigit jari!
nak minta parents,aku rasa tak patut lagi~~
melainkan kalau BETUL-BETULLL terdesak sangat,baru lah aku minta sikit...
susah juga bila hidup tanpa PT!
anyway UiTM sangat membantu..
aku masih boleh survive dengan duit insentif makanan..
alhamdulillah..


got to go dude!!
sekian.

my talk:) live in your style!
Thanks for reading :)

No comments: