Doa pengikat silaturrahim

Assalammualaikum..

yesssss!! akhirnya dapat juga aku meng'hupdate' blog kesayangan hambo ni..
kehkeh..

so whatttsupp??

minggu ni minggu paling TURBO buat aku..
semuanya berlaku dalam hanya SATU MINGGUUUUU!
tests dan quiz yang mengalir bagai air sungai yang entah bila nak kering..?
plus dengan ujian di bulan Ramadhan..
Insyaallah..aku akan kuat.


"WHEN SOMEONE COMES INTO YOUR LIFE, ALLAH SENDS THEM FOR A REASON. EITHER TO LEARN FROM THEM OR BE WITH THEM TILL JANNAH.. "

kenapa aku post quotes dekat atas ni??
ni saja lah penawar hati.. bila kita redha dengan sesuatu perkara even berat sekalipun,insyaallah pasti kita akan tenang..
Allah tak akan beri apa yang kita nak. Tapi Allah akan beri apa yang kita perlu..
Percaturan Allah sangat indah..
Hadirnya seseorang individu itu dalam hidup kita, mungkin Allah ada sebab mengapa insan tersebut hadir dalam hidup kita.
Tiada istilah putus silaturrahim selagi kita bergelar saudara sesame islam.
Insyaallah, jika sesuatu hubungan itu terhenti di sini, insyaallah kita mungkin akan bertemu "di sana"..
ya..aku redha.
aku hanya manusia biasa yang tidak lari daripada melakukan kekhilafan.
aku belajar sesuatu yang baru dalam hidup.

terima kasih kerana tidak pernah jemu memberi nasihat yang berguna selama ini.
insyaallah. myra akan sentiasa ingat nasihat itu.. mana mungkin myra lupa pesanan dari seorang individu yang sangat myra hormati..

"JANGAN LEWATKAN SOLAT. SOLAT AWAL WAKTU.."


Insyaallah..
minta dihalalkan semuanya..
maafkan segala kekhilafan diri ini..andai selama ini myra pernah terkasar bahasa mahupun terover tingkah laku,minta dimaafkan semuanya.
begitu juga bagi pihak diri ini..segalanya nya sudah dimaafkan. Tiada apa yang disimpan dalam hati..
insyaallah.. selagi myra masih bernafas, doa myra tidak akan pernah putus buat dia.
itu janji myra pada diri sendiri..
jaga diri.. diharapkan dapat ingat semua pesan myra..

sekian..


my talk:) Myra akan jaga dan besar kan MIKE sampai dia masuk university...:)
Thanks for reading :)

No comments: