Maaf..myra kecewa.!

Assalammualaikum..

hi guys! ni post kedua aku..
so aku teragak nak post benda ni sebab aku nak lahirkan sedikit kekecewaan aku.
mungkin cara aku ni tidak proper.
tapi mungkin juga aku dapat jadikan benda ni sebagai pengajaran buat aku..

*arghhhh!! asal roommate aku pasang lagu nasyid PERMATA YANG DI CARI?? ni..
sedih lak haiii.. Naddiesss,stop the song please..~ nostalgia sangat lagu tu..sobs!

ok guys back to our business..

hal ini dah berlaku sejak dua minggu yang lepas..
kalau sebelum ni kami akrab sebagai satu pasukan,sekarang ni jadi dingin.
myra tak tahu mana silapnya.

sejujurnya myra kurang senang bila hal peribadi dicampur adukkan sekali semasa bertugas.
dan itu bukan cara myra.
sewajarnye sebagai seorang ketua,myra harap dia dapat bagi full komitment dengan tugas dan anak buah dia.
ni lain pula jadinya.
kenapa mesti dia bawa sekali perasaan semasa bertugas?


maaf Mr.A..
Myra ambil serius semasa myra bertugas.
myra dah anggap team member yang lain pun macam family.
so tak perlu kot bagi myra jika anda simpan perasaan dengan rakan sepasukan anda.
then bila anda rasa seperti tidak 'dilayan',sikap anda dengan tarik muka pada myra sangat tidak professional..!
jujur myra kata kan,myra kecik hati dengan cara anda.
myra join badan itu pun sebab myra nak belajar sesuatu .
so dengan penuh harapan agar anda selaku individu yang lebih makan garam dari myra,dapat kongsi serba sedikit pengalaman yang anda dapat selama ini.
myra mula hilang hormat dengan cara anda.
perlu ke anda jeling anak buah anda sendiri bila bertembung dalam kampus??
maaf..!
sangat kecewa dengan sikap anda.

myra di sini bawa 1 harapan daripada ibu ayah.. bukan cinta yang myra cari..tapi myra cari segulung diploma.. myra punya matlamat sendiri..

maaf sekali lagi..untuk program part 6 akan datang,myra nak undur diri..
myra tak kesah pasal payment yang bakal myra dapat. kalau tak nak uruskan payment myra pun tak apa..
sebab myra join program tu bukan sebab DUIT..tapi sebab ILMU..


SEKIAN.

my talk:) myra kecewa dan sangat kecewa.. harap anda lebih professional bila handle perasaan dan emosi anda..
Thanks for reading :)

No comments: