Ampang ohh ampang~~~~

Assalammualaikum.

countdown
4 days to go!!

jasad aku jelas di sini..roh aku sekarang sudah di AMPANG!!
terbayang-bayang jalan sekitar ampang! LOL..
aku tak dulik!
apa nak jadi,minggu ni aku nak balik.

mood raya dah meronta ronta dalam sanubari hati..
tak sabar nak balik rumah, tolong ibu kemas rumah.
tukar langsir, basuh porch, tukar carpet, and memacam laa~
oooohh..masa..mohon berjalan sepantas mungkin..


cakap pasal nak balik, lil princess aku yang dekat serting baru je call tadi.
aku rasa dia punya eksited nak balik lagi extreme dari aku..!
its ok honey.. sabar sikit je lagi..:)

ayah pula setiap hari dok call.. setiap hari cakap dia tak sabar nak bawa aku and adik balik..!
ooo..soo sweet la ayah! ;)
you are the best man in my life..
kata ayah,kalau boleh selepas sahur dia dah pacak dekat uitm aku ni..
sanggup tunggu aku habis kelas and terus bawa aku balik..!
haha..
Nampak dah rindu dia di situ..hehe.


insyaallah..bakal menghabiskan masa secara berkualiti bersama  family tercinta.
jauh dari notes dan segala assignment yang tak pernah berhenti menyenakkan otak genius aku ni..hehe

sekian.

my talk:) carilah rahmat Allah di sepuluh malam terakhir. Bina lah takwa,utuhkan lah iman di sepuluh malam terakhir. insyaallah.. moga kita berjumpa dengan malam LailatulQadar.. =)




Thanks for reading :)

No comments: