FIGHTING

Assalammualaikum..

pagi tadi aku menyerah diri juga dekat unit kesihatan.
senang cerita,apa yang aku kena since 4 hari lepas, ialah demam urat..

Demam urat??
aku first time dengar term ni ..
haha..

sakit dia, subhanAllah..
Allah je yang maha tahu.. aku tak dapat nak tidur .. even aku tak dapat nak bersandar dekat kerusi,
bahu kanan aku sakit.. and paling best, bila dia berdenyut sakit, urat tengkuk aku pon akan tegang.
sekali lagi ujian buat aku.

dah dua hari badan aku panas setiap kali urat aku tegang.
aku sendiri tak pasti apa punca dia.
nak kata aku buat kerja yang berat, tak ada pula..


ibu kata aku stress belajau..
hurm..maybe juga..
aku tanya En.Fifi, dia pun cakap benda yang sama..
nak buat macam mana??
minggu ni aku ada 3 TEST yang berderet tanpa ada gap langsung!
aku pasrah.


dekat unit kesihatan tadi kak B bagi aku MENZZA cream and ubat tahan sakit.
"myra kalau sakit sangat tak payah puasa la..buka je.makan ubat tahan sakit ni.."
thanks!
sememangnya kak B sangat concern dengan tahap kesihatan aku.


dari unit kesihatan aku terus ke kelas..
ini kali pertama aku kena demam urat.
yes! i'm totally weak!
aku sendiri susah nak describe macam mana sakit dia.
yang penting,bila urat dah start menegang dan bengkak,time tu tak ada daya nak buat apa2..
dalam kelas aku hanya mampu angguk2 je apa yang lecturer ajo dekat depan.
maaf madame..


doakan aku sehat..aku ada tests selasa,rabu dan khamis ni.


sekian..

my talk:) enjin dalam badan dah lemau habis.. tinggal masa nak barai je ni..hope dapat bertahan untuk seminggu ni. FIGHTINGGGGG!!
Thanks for reading :)

No comments: