BIG BOSS!! happy bornday!! ;)

Assalammualaikum..

ok,sebelum mata ni terpejam, myra nak ambil kesempatan untuk buat birthday SHOUTTTTT for my beloved best friend!

Dear Atiqah Ku Daud a.k.a BIG BOOSSS! I made this just for you..



Alhamdulillah..
jodoh persahabatan kita panjang hingga ke hari ni.

Big Boss, ingat tak time sekolah menengah,kita dok ke hulur ke hilir,macam belangkas!
mana ada aku,kat situ ada kau.
aku rasa selamat bila dengan kau beb! haha
mana tak nya, aku 'dijaga' oleh BONZER sekolah!

kalau doraemon boleh pinjamkan alat putarkan balik masa,aku nak balik ke zaman sekolah..
zaman kita jadi pengawas sesame..
zaman kita bawah 1 badan disiplin..
handle event sesame.
handle hari guru, majlis perpisahan pengawas senior sekolah and macam2 lagi la.

and sepanjang kita dalam badan disiplin sekolah, kau individu yang banyak bantu aku.
terutama sekali bila waktu perhimpunan sekolah.
aku tak risau lagi bila aku serahkan student dekat kau sementara aku handle majlis untuk perhimpunan.. walaweyy..rindu moment itu~

tak habis dekat sekolah, kita masuk pula pusat tuisyen sama2.
then Alhamdulillah, kita dapat sarung jubah graduasi form 5 sama-sama..!




habis form 5,kita masuk form 6 sekejap.
dapat pula satu sekolah yang sama.
satu aliran sains biology yang sama!

sampai tawaran matrikulasi, rezeki masih berpihak pada kita.
KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR tempat ketiga untuk kita.
percaturan Allah itu indah bukan?
Alhamdulillah.. anugerah yang aku sendiri tak jangka..


dan pada hari ini, 29 julai 2013, aku doa kan semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila.
jaga diri sahabat. walaupun kita masing2 busy dengan study, aku tak kan pernah lupa friendship kita.
aku sentiasa doakan kejayaan kau. pintu rumah aku sentiasa terbuka luas untuk hang..:) selamat hari lahir sahabat. semoga dalam umur yang baru ini,pintu rezeki terbuka luas untuk kau,semoga dipermudahkan segala kesulitan,akhir sekali,aku sayang kau beb!! :)

sekian

my talk:) sahur mekdi aku hari ni..ehehe..Alhamdulillah..





Thanks for reading :)

No comments: