ahh..abang uniform.

#2nd POST..

ok,ni la padah nye bila dah bukak lappy..
aku rasa kuasa lappy ni lagi kuat dari nescafe 3 in 1 yang biasa aku minum untuk tahan ngantuk!
sekali taip,segar dah mata aku ni!

meh sini sambung cerita pasal hang out semalam.
*tak habis lagi~
aku buat keputusan secara drastik untuk keluar.
ooo..lupa lak. itu memang aku..hehe.
aku boleh buat keputusan secara tiba-tiba..ikut suka aku.
ish3..merbahaya~

so,kalau ada hati yang terguris terasa tersentap mak jemah,aku minta maap ye!
bukan kita tak mau ngajak!
ate,teman pon last minute plan nye! hehe
aku tak suka plan bagai nak rak.at last,tak kan jadi juga.

ok2,focus pada entri yang aku nak tepek kali ni.
semalam dok syiookk aku round-round 1 mall tu,aku singgah jap dekat satu kedai ni.
ate nye,nak dijadikan cerita,ade sekumpulan abang2 perkasa lagi sasa,berada dalam kedai tu..
aku macam biasa la,aku buat selamber itik aku je,
mulanya aku tak perasan.
member aku nak apply keje.
dia isi form dekat kedai tu..
time uh,seorang abang ni start jadi ulat bulu..
mula la tanya soalan yang bukan-bukan.
aku buat tengik2 tenuk depan bro tu.
*ape? kome ingat kome tu abang sekar,aku nak layan?? SORRRYY!
aku ingat tak habis takat tu je..
IDOK JUGAK!!
aku rasa dia ni species yang lebih miang dari keladi..grr..

aku buat dunno je.
then ade satu ruangan form yang kawan aku isi time tu,perlukan nama dan butir diri AKU!
demnnn!
aku nak kena bagi nama and num fon..kot-kot la kalau kawan aku tu tak dapat dihubungi nanti,pihak majikan akan hubungi aku untuk inform kan pasal kerja yang di apply tu,.
nak tak nak,aku beralah.
aku bagi nama penuh aku and num fon aku.

nak tahu apa ulat bulu tu buat??
dia dok menebeng depan muka aku,then tengok apa yang aku tulis!
errrr...! kalau la time tu ada M-16 ke?,dah lama aku bagi dah..
eyh..macam tak cukup je tu..
kalau dia act lebih sikit time uh,aku bukak kaki kuda-kuda,aku bagi je 360 degrees kick aku!
baru dia tahu langit tu mendung ke cerah,,!

then dengan bahagia dan sentosanya dia jerit nama aku and sebut num fon aku kuat-kuat dalam kedai tu.. --''
sabar je la.
lepas habis isi form,kita orang terus chau..
eish..buleh pulak dia follow and lari ikot kita orang..
apa dia ingat ni cerita hindustan???

"hi! kita dah tahu nama awak dah..num telefon awak pon kita dah hafal.nanti malam kita call ye.kita mesej awak tau..boleh ye?"


aku tolak cara baik.sebab bagi aku tempat tu public sangat.
at the end,aku senyum kelat-kelat kunyit,and chauu!


sabar je la..
aku rasa kesian pun ada.
mungkin sebab dah terlalu banyak kena dera dengan general dorang,tu pasal bro uh jadi macam uh..
takziah buat lu bro..


moga aku tak jumpa kau lagi..

my talk:) i adore your carier.but i have lost my respect onto u..


Thanks for reading :)

No comments: