a piece from yesterday

Assalammualaikum

jam lappy aku sekarang tepat pukul 12.30..
dari tadi mata aku dah mula memberat.minta tutup..
mengenangkan bahawa ada cerita yang aku nak share dekat sini,aku gagahi juga,


semalam aku buat last minute hang out dengan member baik aku.
mana aku pergi?
hanya sekitar pekan ampang ni shaja..
yang aku nak share dekat sini,aku rasa lucu bila teringat balik moment2 aku tegur senior aku petang semalam.


biar aku kenalkan dia sebagai Mr.H..
YES! aku suka cara dia.
dia seorang lelaki yang kemas dalam kampus aku.
cara dia sahaja cukup menunjukkan yang dia sangat jaga keterampilan dia.. *i loikee!
dulu nya,kawan baik aku yang rajin usha dia.
bagi aku masa tu,dia setakat boleh tahan juga.
tapi aku tak la sampai pandang tak lepas macam member aku sorang uh ! haha..


so,nak dipendekkan cerita bro ni dah tamat pon belajar untuk sem lepas..(sem baru2 ni)
aku cukup kenal dia.
dan seluruh isi kampus familiar dengan dia.
sebut je H..konfirm ramai kenal.


then semalam aku hang out dengan member aku,and terserempak dengan dia dalam 1 kedai ni.
aku memang tahu dia bekerja di situ.
i mean,dia baru dapat kerja dekat situ.
aku teruskan dengan niat utama aku ke kedai tu.(habiskan baucer buku)
then lepas buat pembayaran,aku tergerak hati nak tegur dia.
memandangkan aku nampak dia tak jauh dari aku,so why not kalau aku tegur je??
for me,benda tu tak salah.
lagipun sebelum ni kami pernah 1 kampus.
i made a move.

then dia macam terkejut!
ahaha..sorry bro.i didnt mean it.
aku perkenalkan diri aku.
and aku berbual sekejap.
tanya itu ini..then i realised that i should make a move..
sebab dia pun tengah kerja.
then thanks!!
dia bagi respons yang sangat baik.
eventhough tak pernah tegur pun dekat kampus sebelum ni,but dia ok je berbual dengan aku.


dia tak sempat nak tanya details aku.
but its enough for him to know that i'm his junior..:)

ok la..
to u bro H, all the best in your future undertaking!!
stay in your style!
i adore your style bro!
insyaallah.doakan kejayaan kami di sini.
hopefully..kami dapat follow korang ke ijazah nanti..insyaallah..


my talk:) abang askar yang usha aku dekat mall tadi gedik-gedik itik je call banyak kali..euuwww! pleasee..taktik lu dah lama basi la bro.next time nak usha,try taktik lain ok? --'
Thanks for reading :)

No comments: