Frisbee & Bro Karisma

Assalammualaikum!

pepetang ni aku dah mula mati kutu..
eish..kalau la dekat pilah,aku rasa aku dah turun padang join bro-bro karisma main frisbee..
memula aku rasa macam pelik bin batak bila main game tu..
rasa macam bebodoh je dok kejor piring yang terbang tu.
tapi bila lelama,aku rasa enjoy.
benda tu memang perlu skill.
so,aku rasa aku kena tarik balik kata-kata aku..hehe


for the first time aku main frisbee tu time study week kot?
aku pon tak pasti.
sebab aku main,aku tension duduk terperap dalam bilik,ngadap buku dan segala lecturer's notess..
tepu otak aku bhaii..


mula nye aku main dengan budak2 course aku.
then tak lama lepas tu,ade team karisma (budak sport) uitm n9 turun padang.
and semua nye lelaki.
dorang turun untuk berlatih.
so,kami bagi laluan.

and time tu juga la dorang pelawa aku and kawan2 untuk join dorang berlatih sekali.
phewww!
bagai langit dengan bumi..
aku rasa level aku dengan bro-bro sport ni jauh sangat.
puas dorang pujuk join.dan puas juga aku dan kawan2 tolak dengan baik pelawaan dorang ni.
yes!! akhirnya kami mengalah! -.-''

katanya dorang tak cukup member untuk training.
dan dorang perlukan ahli perempuan dalam team dorang.
so,aku akur.
hahaha.
*lagi pun bagi aku benda ni sesuatu yang baru untuk aku cuba.


(sesi perkenalan bermula.)


frisbee ni mudah je.
tak banyak rule.

then game mula.
kita orang main sampai dah nak maghrib!! haha..
overall apa yang boleh aku komen,frisbee memang best.
try la.
bro-bro tu memang sporting habes!

insyaallah.kalau sem depan ada masa lapang ,aku akan turun join dorang training..:)

my talk:) rindu la plop dekat pilah! haha





Thanks for reading :)

No comments: