me and semester's break

Assalammualaikum!

genap 5 hari aku berada di rumah..
perasaan? ok,seronok pada mulanya.
dan sekarang aku bosannn.
mati tenuk aku dibuatnya.
kerja rumah awal2 pagi lagi dah settle.
masuk tengahari aku mula bagi muka 5 sen.
bosan..

dalam kepala otak ni ada je plan nak keluar.
tapii..
fulus pulak engak ada!
*muflis dah~
nak minta maybank ibu ayah,aku rasa macam salah dari segi hukum syarak!
aisshh..
tak ada dalam kamus hidup aku kalau nak keluar hang out minta duit mak bapak.
nak2 lagi bila dah besar mammoth ni.

nak kerja pula,aku rasa macam baru semalam aku sampai ampang.
penat jawab final exam pun belum habis lagi.
adehh!
apa harus aku buat??


aku jadi serba pasif..
perkembangan otak aku semakin menyusut perkembangannya..
risau ni~ *haha
ni baru 5 hari aku dekat rumah.
cer kali 2 bulan??
...............................

my talk:) bila orang ambil kesempatan pada diri kita,jangan simpan dendam.sebaliknya maafkan dia dan berdoa supaya dia tak buat benda yang sama dekat orang lain.


Thanks for reading :)

No comments: