al-fatihah ..

Assalammualaikum..

saat aku menaip entri ini,aku baru sahaja kehilangan insan yang paling aku sayang.
seseorang yang bagi aku cukup istimewa..

lepas ni,aku akan sentiasa rindukan moment-moment indah aku bersamanya setiap kali pulang beraya.

aku akan rindukan pelukan erat darinya..
aku akan rindukan ciuman sayang dari nya.
dan yang pasti,aku akan rindu kan seorang lelaki yang bagi aku cukup ceria dan penyayang sepanjang hayatya..

1 disember 2012.
kalau diikutkan hati,mahu saja aku lupa kan tarikh itu..
aku terpaksa lepas kan pemergiannya meski hati aku berat.


nasihat nya selama ni,bagaikan masih segar dan terngiang-ngiang lagi di telinga.
senyuman nye yang terpalit tidak akan aku padam.


special dedication just for your: kakak rindukan pak long. yes! i do. tak ada siapa boleh gantikan tempat pak long..you are the best! lepas ni pak long tak ada lagi nak sambut kakak balik. tak ada lagi peluk cium pak long untuk kakak.:') kalau sebelum ni pak long selalu cium kakak bila jumpa,tapi tidak hari ini.. pak long sebujur kaku. lemah badan kakak bila tengok jenazah pak long. muka pak long senyum..:') alhamdulillah. kakak dapat beri ciuman terakhir sebelum pak long pergi. semoga pak long ditempatkan di kalangan orang yang beriman. al-fatihah.


my talk:) ....
Thanks for reading :)

No comments: