just for you Ms H.M.D

hi guys!

aku nak bagi tajuk entri aku kali ni, "KAPAN BERAKHIR?"
ceit! sejak bila aku jadi minah seberang?? huhu..

awal-awal lagi aku nak letak tajuk entri..
mengapakah??

bohong kalau aku kata aku tak ingat moment-moment lepas..
arrghh! kalau moment tu divideo kan,aku akan ulang banyak kali.
sampai aku rasa individu yang ada dalam kenangan terindah-lah-sangat tu,betul-betul berada dekat dengan aku..
how i can wish dat so~~

bohong kalau aku kata aku tak rindu kan dia orang..
sampai sekarang muka-muka suci dalam debu dia orang,masih dalam kotak ingatan aku.


so,sebelum aku berangkat balik ke kampus aku,aku nak buat entri terakhir untuk dia.

to you Ms: did u still remember what i've wrote on your whiteboard before? "U'RE THE BEST LEADER I EVER HAD".. thanks for everything. u gave me so many chances and u're the best teacher.i worked and i learned something new from you. i wont forget every single things i got from you. i wish to be like you. to be a great leader just like you. last but not least, "U'RE ALWAYS THE BEST LEADER I EVER HAD".. missyou - estrada-
Thanks for reading :)

No comments: