u're my man :')

weyy...
aku rindu pak long aku.
minggu lepas time aku nak tunggu bus uitm,aku lepak dengan roomate dekat pondok sebelah blok kediaman aku.
pondok yang banyak ingatkan aku pada pak long.
aku rindu dia.

roomate aku je yang faham apa aku rasa saat itu.
aku masih jelas teringat moment masa dia datang melawat aku di uitm.
aku rasa aku paling bertuah sekali hari tu.
sebab aku lah satu-satu nya anak buah yang dia sanggup turun datang melawat aku..:')

aku rindukan dia saat ini. :')
aku rindukan pelukan dia .. pelukan dia sentiasa erat dan kemas.
dan dia tak pernah lekang dengan kata-kata semangat..:')

aku rindu nak tatap wajah dia yang tak pernah lekang dengan senyuman.:')
arrghh!!! aku tewas lagi! setiap kali teringat dia,mesti aku akan hujan.
kalau aku ada sedikit lagi masa dengan dia,1 perkara je aku nak buat..:')
dan aku pasti,dia akan buat untuk aku..:')


my talk:) semoga arwah pak long,tenang di sana. :') walaupun arwah dah jauh,tapi dia masih tetap dekat dengan aku. aku akan sentiasa ingat pesan arwah..:')
Thanks for reading :)

No comments: