suffer!

apa yang boleh aku share dekat sini,aku rasa aku sekarang dekat tempat yang mati!
damn!..
sumber makanan pun susah nak dapat..
semalam sekali je aku dapat masuk kan nasi dalam perut ni..urm..sekali sehari je..
now perut aku meronta ronta minta makanan..
bapak pedih siot..sadis rasa nya duduk dekat pekan yang serba kekurangan ni..
aku tak kesah kalau tak ada bekalan air mahupun letrik..
tapi aku suffer bila bekalan makanan dekat sini macam dekat negara india!
stay dekat sini memang seronok..tapi aku lapar!!

sadis! sadis! sadis!
nak makan pun berlimit..
aku tak heran dah kalau lepas ni aku selalu kena gastrik..
kalau cerita dekat family aku,agak nya dorang tak kan sangka keadaan aku sedaif ini..
bole je aku keluar ke pekan cari kfc..tapi tahan pula kalau setiap hari ni keluar duit untuk kfc??,..
belanja aku untuk sebulan pun berapa la sangat..
berani kerat jari la kalau aku cakap,belum sampai habis hujung bulan,aku jadi papa!!
bukan aku boros..
faktor lain aku jadi papa dekat sini,makanan dekat sini pon boleh tahan mahal..
baru amik seketul ayam dengan kuah je,dah harga sampai rm4 lebih..what the fuck??..
belum air lagi??.
campur air mineral,semua nya rm5!! ok,tue baru lunch aku!
belum dinner lagi???
weyy!! suffer sangat!!
aku sayang tempat ni..tapi tolong la buat aku selesa belajar dekat sini..!
kredit fon aku pun,aku dah jarang topup sendiri..
kalau habis,biar je la..tunggu la ayah aku yg prihatin tolong topup kan..
tue pon kalau dia nak topupkan..
aku pon tak nak susah kan dia.
kafe dekat sini pon bukak ikot suka dia..
baik tak payah niaga..
tak semua student balik kot time cuti..bertimbang rasa la sikit..

ahh!! luahan perasaan yang terpendam sejak sekian lama..

my talk:) perut aku minta makanan~
Thanks for reading :)

No comments: