Kuatkan aku Ya Rabb,, :')

Assalammualaikum..

insyaallah,bulan oktober nanti myra akan duduki exam final..
myra tawakkal untuk semuanya..
minta dipermudahkan segalanya dari awal hingga akhir.

DI HATI INI HANYA TUHAN YANG TAHU..~~

aipp?! kenapa tibe2 aku nyanyi rangkap lagu tue??
susah nak gambarkan apa yang ada dalam kotak kecik hati aku ni..
aku redha dan aku terima apa yang telah dia tetapkan buat aku..
ya,aku tak sekuat yang disangka..dan aku tak sehebat yang diperkatakan..
setelah sekian lama aku pendam perasaan ni..rasa sakit ini..
mungkin aku perlu kekuatan diri.
riang aku,aku saja expresskan melalui zahir..
agar terubat sedikit luka rohani aku..
berat rasa nya dugaan yang diberikan kali ini..
aku tak kuat..
aku tak larat..
aku redha dengan ketentuan yang telah ditetapkan..
namun aku percaya,dia sentiasa ada bersama aku.
aku bangkit kerana dia..


aku harap,perjalanan aku akan datang lebih baik dari sebelum ini.

sekian..

my talk:) ya Allah,jika benar ini ujian yang engkau berikan pada ku,engkau berikanlah kekuatan bersamanya..jika benar ade hikmah buat ku,engkau salurkan lah dengan segera..aku pohon kekuatan dan keredhaan dari MU.. Subhanallah..sakit ya Allah.. :') adakah ini nikmat buat ku?.. 

Thanks for reading :)

No comments: