aku kecewa!!

Assalammualaikum..

hurm..tak tergambar dengan kata-kata perasaan ini saat aku tahu hal yang sebenar..
mungkin selama ni aku digambarkan seorang yang gila-gila,overact,or apa-apa sahaja la,..
but aku masih boleh menilai orang sekeliling aku..

kecewa..
kerap saja aku cerita hal ini dengan parents aku..
namun pandangan mereka seolah olah aku yang cuba mereka cerita tentang hal itu.
ya mungkin aku ni tak sebaik gadis yang bertudung labuh..
atau muslimah yang berbaju kurung..
namun aku masih myra yang sama..
aku masih boleh berfikir baik dan buruk tindak tanduk aku..


ya Allah,apa yang engkau cuba sampai kan kali ini?? dan apa pula perasaan yang perlu aku rasa kan taat tika ini??.
ada kah kali ini aku yang salah?
atau memang patut saja aku berdiri pada pendirian aku sebelum ini??
aku cukup yakin dengan kata hati aku..
tiap kali keputusan mahupun pendirian yang aku buat,aku akan berdiri teguh pada kata hati aku..


biar lah orang menilai aku bagaimana sekalipun..
dan biarlah orang menilai 'dia' seindah mana sekalipun.~
orang yang menanggung,tak kan sama dengan orang yang melihat..
untuk kesekian kali nya,aku yakin kali ini aku tak silap..


sekian..

my talk:) ibu,ayah,kali ini anak ibu dengan ayah tak salah menilai orang..luar saja yang indah..tapi tidak sebalik nya.. #aku betul-betul kecewa!
Thanks for reading :)

No comments: