Assalammualaikum!

salam sejahtera dan salam 1 Malaysia..;)
hehe..

ceit! dah macam pembuka bicara untuk pidato la pulak! ;)
ok,aku rasa semua dah sedia maklum pasal gempa bumi yang melanda acheh.
hampir semua blog aku tengok post pasal gempa bumi..
macam2 reaksi yang dorang bagi..
hebat juga blogger2 kita..
boleh jadi KARAM  dah tue..;)
ehehe..
cuma aku je slow ckit~
aku kurang bab-bab nak bagi informasi terkini..
aku blog 'UNDERGROUND'..hehehe..;p


apa-apa pon,takziah la ye buat saudara yang di sana..
kami kejiranan anda di sini,akan sentiasa menghulurkan bantuan jika anda memerlukan.
bak kata orang utagha..
"biaq pi kena GANYANG lagu mana pon,kerajaan m'sia masih dok setia hantaq bantuan naa~ tok sah bimbang naa.."...oppss~! *terlebih sudah! sendiri faham la ye :)


lalalaa~..
hari ni hari ke-4 aku membekukan diri..
ahh..bila dah lama-lama ni rasa bosan la pulak~
ku lihat kiri..ku lihat kanan..~
yang aku nampak,hanya la sofa!
ooo..man! sofa yang empuk bagaikan menari-nari memanggil nama aku..:p haha.


ok la..sekian.

my talk:) anak buah aku dah mai dah~~ :)
Thanks for reading :)

No comments: