friends,hear me..

salam.

hah!..
dah lama aku tak mencoret dekat sini..
guys!
aku terkejut bila dapat tahu perihal kawan2 aku..
hey,ape ni? ape ni???
mana janji korang dulu masa MDS???
mana semangat korang yang super extreme masa kita same2 ikrar time MDS??
mane pergi jiwa kental korang yang korang tunjukkan masa nyanyi lagu keramat kita,UITM DI HATIKU???


aku terkejut and kecewa.
kita sama-sama daftar dulu.
then sama-sama masuk kuliah.
sama-sama juga kena marah dengan lecturer..
study group sama-sama even kelas lain.
masing-masing nak bantu antara satu sama lain..
tapi bukan macam ni cara nya korang nak bagi tahu yang korang tak boleh.
semua orang boleh.
beza kita cuma usaha.
yang usaha akan survive..
come one guys!
jangan cepat kibarkan bendera putih.


aku pon bukan la bagus sangat.
tapi kalau boleh aku tak nak sia-siakan masa yg ada.
yang tersungkur tu,aku faham ape yang korang rasa.
setiap orang punya peluang untuk perbaiki.
adatlah jadi orang baru..
tak semua benda kita tahu.
but,we have to try every inch!


jauh dari lubuk hati,aku nak semua kawan2 aku berjaya sama-sama..
aku nak semua grad sama-sama.
kan seronok macam tue? :')
guys!
i'm writting on behalf of our family..:')
let's start again!
put away the bad result..
we still got time.
nobody can change you!!!
it's all about your mind!


sekian.

my talk:) i love my friends..
Thanks for reading :)

No comments: