it's just an opinion.

Assalammualaikum!


oh,hari yang cukup indah!
(tak boleh nak skema lagi ayat aku ni..)


betul la kata orang..rumah ku,syurga ku..
bertapa nikmat nye duduk dekat rumah.
pikiran aku tenang je dekat sini.
then,macam2 benda aku boleh buat..


since aku balik cuti hari tue,ibu ade je plan yang dia nak buat dengan aku..;)
hehe..
what to do??
anak ibu la kata kan~ huhu..

kejap-kejap,"kakak,jom masak ni"..
"kakak,jom tukar resepi ni.."
"kakak,jom breakfast dekat luar".
"kakak,jom buat minum petang special hari ni."
oopss! gamak nye,membesar la lagi aku dekat sini..;p hehe


ibu dengan aku boleh kauteam!
tak kesah la pape benda pon..
everything we share together.
"ibu dah bosan la makan nasi.kita buat western nak?''..
ok! perkara yang aku tak dapat nak nafikan,ibu suka buat aku naik berat badan~ hahaa.

hah! balik cuti ni pon,macam-macam menu aku suruh ibu buat..
tup2! dah ade depan mata beb!
awesome! korang ado?? ;)
hehe..my mom is always the best!
air tangan ibu dengan air tangan mak cik dekat pilah tue tak sama! ;p
haha.
sesedap mana pon mak cik dekat pilah tue masak,sedap lagi kalau ibu yang buat..
so,memandangkan baki cuti aku masih banyak,aku minta je pape menu yang aku rasa aku nak makan.~ hehe
bab-bab saiz,tolak ketepi..
hehe


ayah pulak,lain cerita nye..
kekadang aku tak nafikan la,aku ni rindu dengan life aku dekat sini.
dekat uitm dengan dekat sini tak sama..
then,bila keinginan memuncak,aku meluahkan nye melalui ayah..;D ehehee..
"ayah,dah lama tak hangout.."
(konon buat ayat berlapis~)
"ok,jom! ahad ni ayah bawak mana je yang kakak nak pergi"..

u know what??..
dekat luar cover~ dalam hati...pergh! tuhan je la yang tahu..;p hahaa.

my dad is always the best yo! peace Y!

aku tak kesah lah kalau orang nak gelar aku ni anak omak ke??
anak ayah ke??.
anak omak dan ayah ke??
aku peduli ape??
mulut korang..suka hati korang la nak cakap ape pon.
ekceli korang jeles en??;)
huwahuwa!


my parents is my soul..
kawan boleh cari beb.
sahabat boleh diganti.
teman boleh lari..
but parents???..
always di hati!
dunia sekarang banyak yang fake!.
baik mane pon korang,mesti kena tindas juga..
tak pon,kena aniaya.
dah jadi lumrah kan?..
nak cari sahabat yang betul2 sahabat pon susah.
masing2 berkawan hanya untuk kepentingan..
is that what we call friend???
kawan yang betul-betul ikhlas,aku hargai sangat2..
so,bagi aku,lek-lek(lepak-lepak) je la dalam berkawan tu.
orite??..
so,ini just pendapat aku je la ye..
kalau tak suka,tutup je tab tue.


sekian..


my talk:) lil bit emotional?? oo..no.it's just an expression to show that u're not a child anymore..
Thanks for reading :)

No comments: