holla holidays!

salam..

hi guys!!
looking for me?? haha.
come!
i don't want to make any reason anymore as u know my situation as a student as well.


alhamdulillah..i just finished a bundle of tests and quizzes through out these weeks!
urrrghh~~..
what a terrible week i had~

guys! start hari ni sampai selasa depan,student semua cuti.
so,ramai la yang berebut-rebut nak balik~
haha..
kecuali la aku!
huhu..

hah?? kenapa aku tak balik??

-aku nak rasa hidup sebenar disini..(uitm n9)
-aku nak spend time dengan 'family' aku dekat sini..(housemates2)
-aku nak guna kan masa yang ada untuk study betul2.memandangkan kalau aku balik,aku dah konfirm2 akan leka dengan Tv.
-aku tak nak susah kan family aku..especially parents aku..sebab rabu depan nak kena hantar adik aku masuk belajar.
-aku nak discover n9 dengan sepuas-puas nya. ;)
-dalam diri aku dah tanam jati diri "UITM DIHATIKU"


urm,setakat ni tue je la..huhu..
time kampus ni la kita nak explore dunia luar,ye dok? ;)
ok,pagi nanti misi pertama aku,serang JAYA JUSCO seremban!
ulala~
aku akan pergi dengan housemates~
coz kita orang dah lama tak main bowling^^
huhu..and kalau sempat,maybe kita orang akan serbu wayang pulak!
haha..heaven nye~

ok lah..dat's all for this time being~ :)

sekian..

my talk:) i won't chase the sky..as i knew it's a big hope that may bring cheers and tears.
Thanks for reading :)

No comments: