just nice :)

SALAM..

selamat tahun baru 2012 kepada pembaca setia belog ni..;)
eceh! yoyo-oooo je..haha

ok guys,jam dekat lappy aku sekarang dh pukul 2 pagi!
petang nanti dalam pukul 3,parents aku akan hantar aku balik PILAH-DELPHIA..
arrrghh!! dah kena balik kampus~
hurm..nasib badan.
bila dah cuti dekat ampang ni,rasa macam tak nak balik kampus pon ada..haha.
dekat sini macam-macam aku boleh dapat..
adeeh!! itu la nasib perantauan macam aku ni..;(

dengan keadaan kesihatan yg tak mengizinkan,aku kena prepare juga untuk balik kampus..
perjuangan aku masih belum tamat.
nampak nya,balik kali ni banyak barang2 yang aku kena bawak!
urm..senak la kereta 'HARRIER' aku nanti..;p hahaa..


korang tak nak sosek ke azam baru korang??
huhu..
azam baru aku?? ;)
hehe..
orang cakap kalau nak buat azam,biarlah rasional sikit..
ade orang uh azam kemain panjang berejeler..
tapi 1 pon tak sangkut..
aiishh..tak patot~
ade pula yang azam dia kemain tinggi menggunung..
tapi bila nak habis tahun,dia jadi mat jenin~
huhu..
tak kurang juga yang azam ala-ala air suam..
haha..
awal-awal tahun je semangat..
bila dah lama-lama,azam ntah kemane..dia pon ntah lingkup kemana??..haha..
well..itu la lumrah manusia..:)
dan aku juga tergolong dari mereka..haha

tapi insyaallah untuk tahun 2012 ni,aku dah tetap kan yang aku hanya ade 3 sahaja matlamat!
untuk diri aku,akademik aku dan untuk keluarga aku..:)
insyaallah..:)
tak perlu la aku bagi tahu ape dia..cukup la hanya aku je yang tahu..hihi.


tahun baru aku sambut biase2 je..
but not bad..ayah bawak aku berjalan 1 hari..hehe..
asyik bangeeett~ ;D

dah penat berjalan,ayah belanja aku makan pula..huhu..
ok.itu memang stail ayah aku..kalau dah penat jalan,dia akan berhenti untuk makan jap..then sambung berjalan lagi..;)
hehe..
heaven beb~

sempat juga aku shopping sikit2 untuk beli barang keperluan aku..
sebagai penutup malam tahun baru,kita orang lepak je dekat rumah~
haha..
coz 1 hari dah penat berjalan~

tapi sebelum balik,ayah bawak kita orang dekat 1 kedai jam..
then dia hadiah kan aku and adik aku jam..
kata nya,"ini hadiah tahun baru..belajar pandai2."
ringkas je..but aku akan simpan kata-kata uh sebagai semangat..insyaallah :)








jam feveret aku..:)
B.U.M equipment..
thanx dad for the gift! :)

sekian..

my talk:) cakap pasal hadiah,aku dah tahu nak bagi adik aku hadiah ape..;) hehe..tunggu ye baby ;)
Thanks for reading :)

No comments: