great holidays with the greatest people ;)

salam.

haluu-haluu..

ok guys,aku baru je siap kan assingment pre-calculus..
now,aku nak relax kan kepala otak ni..
meh sini aku nak share ape yang time cuti seminggu aku ni..

ok,jumaat lepas parents aku jemput aku dekat PILAHDELPHIA(nama glam tempat kita orang..huhu..kau ada??tak hado! :P )
sebelum uh,aku ada kelas untuk lab kimia..dari pukul 8 hingga 10..
korang bayang kan la..sepanjang dalam makmal uh,aku dah macam cacing kepanasan!
haha..
jiwa aku tak tenteram~
pikiran aku kacau~
ni semua gara-gara aku dah tak sabar sangat nak balik! ;D ahhahaa
tapi bila diteliti balik,bukan aku sorang yang macam uh!
satu kelas aku pon macam tu gak! masuk lab kimia dengan muka ala-ala taik ayam yang tak berapa nak keras~ hahaahha..


dalam makmal kimia tu,macam-macam la yang jadi..;)
hadoi~
ada yang siap nyanyi lagu balik kampung la..
ade yang sibuk tanya member balik mana la..?
ade yang sibuk plan nak kejar bas city liner la..;p
haha..and so on~

cenggini rupanya perangai budak2 bila di perantauan..;p
termasuk la aku!
alkisah aku lain pulak..hehe..
disebabkan ghairah sangat nak balik,aku terpaksa merajinkan diri untuk repeat experiment! hebat tak hebat aku ni.?? ;)
haha..

masa untuk experiment kita orang adalah 2 jam..
cukup2 je tue.
then dipertengahan,boleh pulak aku tertumpahkan hydrate!!
ooo...man!
malang giler~
dah lah tinggal lagi setengah jam!
nasib team partner aku memahami..;)
hehe..thanx kak ziqah^^
dia tak marah pun~ huhu..
then we decide untuk ambil result team lain and ubah cikit yang perlu..

setelah pikir tanpa masak-masak,aku ambil keputusan untuk repeat experiment yang baru separuh jalan uh..
well..for me,tak ada benda yang mustahil dalam hidup ni..am i rite?? ;)
then kak ziqah yang pada mula nya ragu-ragu,akhir nya bersetuju bila aku dapat yakin kan dia yang experiment yang aku bakal repeat sempat habis sebelum kelas dismissed..
that is what we call confident^^ hehe..
then kita orang rushing siapkan segala keperluan..
keje aku jadi makin berat..sebab aku kena timbang chemical dengan tepat..
alhamdulillah..allah permudahkan jalan aku.:)
lepas timbang,aku heat chemical..then repeat heating until the weigh is accurate as in lab manual..:)

at last,kita orang berjaya habis kan experiment and dapat kan data yang sesuai^^
seronok beb~
suatu kepuasan bila aku dapat buat experiment dengan baik..
thanx juga dekat kak ziqah coz bagi kerjasama yang terbaik!

then kul 10,aku terus balik penthouse..;p
ikot kan hari uh aku ade kelas yang kedua..
kul 10-12..tapi telah dibatalkan! haha..
seronok gila~
lecturer fizik aku amatlah memahami;)


dah2..cukup la dengan cerita aku dekat PILAHDELPHIA uh..;)

aku sampai rumah hari jumaat..
then sabtu,aku rehat jew..sebab penat~ kira nye macam balas dendam la..haha
ahad dari tengahari sampai malam ayah bawak aku gi jenjalan~
weee~
aku happy siot!
heaven gila dapat hang out dengan family..:)
kata ayah,"hari ni ayah nak bawak shopping"!
haha..
terbaaeeekk! ;)
dh hbs shopping,kita orang makan..then shopping lagi..
then makan..

heaven kan? ;)

ahad tue kita orang lepak area jalan tar..
lama la juga...sampai petang..~
ni semua gara-gara kecintaan aku pada jalan tar~ :D
lol!
dah lama rasa nya aku tak pergi jalan tar..;)
huhu..

senen keesokan nye,berjalan lagi..;)
huhu..
memandangkan senen uh ayah aku cuti,so dia decide nak bawak aku berjalan sampai la aku muntah!
haha..sengal~


ape yang boleh aku cite,i have a great time with my family^^
alhamdulillah.
baru aku terasa nikmat nya belajar jauh-jauh..:)
hehe..
ni la yang aku maksudkan..
berpisah dengan family sebab nak belajar..
tinggal kan family untuk jangka masa yang lama..
bila balik,perghh!! heaven beb!
ask what u want.;) then u'll get it! ;p
haha..

thanx ayah,ibu..:)
u've made everything in my life..
from a piece of paper,until a huge matter..;)
everything is just complete and perfect!!

*abaikan speaking aku yang berterabur..~ i'm still in learning~

my talk:) can't wait for this coming saturday and sunday^^
Thanks for reading :)

No comments: