salam..

and selamat pagi! ^^

hari ni kelas pertama untuk pagi ni dah di cancel kan..
kelas ape? urm..kelas biology .. maybe prof mohd noor busy kot..
oooo...man! cancel lagi..


guys,as usual,myra ade story nak tepek dekat sini..wee~
ahad lepas parents myra datang melawat myra dekat sini..
perasaan??..
of course la rinnnduuuu <3
huhu..


sabtu sebelum uh,myra dah start ade program..
sukol..sukan antara kolej kediaman kita orang..
ahad pon sama..uitm anjurkan CARNIVAL OF UNITY ..err something like that la..


parents myra sampai dalam pukul 12..
dapat juga aku melepaskan rindu yang dah lama tersimpan..;p
hehe..
then kita orang lunch sama-sama dekat kafe..
ibu bawak bekal nasi dan lauk untuk aku..;)
sejak hari khamis lagi ibu col tanya aku nak makan lauk ape?? ;)
hehe..
then,aku demand la lauk feveret aku! haha.
kata adik,ibu bukan main lagi excited cari barang-barang masak untuk masak lauk aku..
thanx ibu!
ape yang aku boleh cakap,semua nya perfect!
ape yang aku mintak,ibu tunai kan..
ayah pon sama..;)
aku mintak nak makan donut big apple..
ayah tunai kan juga..;)
thanx ayah!


hari uh,aku makan dengan penuh berselera..
pergh!! baru aku terasa yang betul-betul aku tengah mengisi perut..
haha..
selama ni aku asyik hadap lauk yang sama je dekat kafe..;p
bosan kot..
kali uh aku mintak ibu masak seafood feveret aku..
meriah juga lauk aku hari uh..:)


apa-apa pon,terima kasih ibu,ayah..:)
dorang dah sedia kan ape yang terbaik untuk aku..
alhamdulillah..
then kebetulan minggu ni start karnival fast food..
ade booth domino pizza,ayamas,a&w and macam2 lagi la..
ayah faham sangat yang anak dia sorang ni suka makan fast food..
so,ayah bagi duit belanja seminggu untuk aku layan fast food^^ :p
haha..
thanx bangeet~


well..korang pon tahu kan..budak2 ipta macam aku susah nak cari fast food..nak-2 lagi bila tempat kita orang nun jauh ke dalam..so,pihak uitm berasa simpati dengan keadaan kita orang! :p
then dorang ajak fast food company tok build booth dekat dalam uitm bersebelahan kolej kediaman kita orang!
heaven gila! :D
than uitm!
ni yang buat aku nak nyanyi lagu wawasan setia uitm ni :P
haha..

ok la guys..got to go..
next time lau ada kelapangan,aku akan update lagi..:)
bubye..
salam..


my talk:) the best moment is when u have ur life in ipta^^ trust me..:)
Thanks for reading :)

No comments: