kisah aku di uitm ^^

salam!

jam dekat lappy aku sekarang ni menunjukkan pukul 1:34 pagi..
aku masih belum mengantok lagi even aku penat!

housemates aku semua dah dibuai mimpi~ haha.
termasuk la kakak aku sorang uh..;p
dah otp,tahu2 dah lelap~ hadoi..hampeh~ :P


tadi aku pergi ceramah dekat bilik seminar fakulti sains gunaan..
ceramah dari juara imam muda pertama..
imam muda asyraf!
best!!
kita orang semua tak kering gusi..asyik gelak je..
dia pandai ambil perhatian student..:)
topik yang dia bawa kan pon sempoi je ~
overall,TERBAEEEKK!


aku excited nak pergi ceramah dia..
since pagi tadi lagi..:)
haha..
bila sampai dekat bilik seminar tadi,tahu2 dah ramai beratur panjang.
bilik seminar pon dah penuh..
tapi alhamdulillah..
bak kata orang,berkat niat baik nak pergi untuk menuntut ilmu,allah permudahkan jalan aku..:)
aku betul2 terharu..
aku yang mula nya tadi beratur panjang nak masuk bilik seminar yang belum tentu ada tempat duduk kosong,akhirnya ada sorang kakak senior datang tarik aku and roomates aku untuk masuk bilik seminar uh then duduk di barisan depan..^^
ya allah,aku betul2 tak sangka beb!
allah mahu tahu apa yang ada dalam hati aku..:)
terima kasih ya rabbul izzati! :)

sepanjang program uh,semua bagi perhatian yang penuh..
aku tak nampak yang tidur! :D
biase nya kalau ceramah mesti akan ada sorang dua makhluk perosak yang buat selamber badak tidur dalam ceramah! ;p
haha..
but tadi,semua bagi perhatian..
serius best!
riuh bilik seminar uh..tak henti-henti gelak! ;D
BUT,gelak2 gak..kita orang dapat input yang saudara imam muda sampai kan tadi..
insyaallah..aku akan guna kan ilmu yang dia dah kongsikan..:)


ekceli aku ada banyak story nak share dekat sini..
sepanjang minggu ni aku memang busy dengan macam-macam program.
lepas habis kelas petang,aku straight away ade aktiviti..
apa yang boleh aku cakap,aku memang busy..
and lately ni pon tidur aku selalu 4 ke 5 jam je..
memang tak cukup rest pon..kalau ada masa terluang pon,aku guna untuk aku take a short nap..
sebab memang betul2 penat..
tapi apa lah sangat masa terluang yang aku ada uh??..
setakat sejam rehat boleh ke cover untuk rehat semalaman??
pernah juga aku tak tidur..
sebab nak siap kan kerja..
esok pagi kena continue kelas pula..
macam tu lah rutin seharian aku..
penat beb..penat..
kekadang orang tak faham..
bak kata roomate aku.."dah macam kerja buruh!" haha..


sampai kan family aku col pon aku tak dapat nak jawab..
but dorang faham.
handfone sekarang dah jarang dengan aku..
kekadang uh sampai pergi kelas pon tak bawa fon.
bila balik bilik,tahu2 berderet je missed col..
text pon jangan cite la..
haha..


but it's ok..benda ni hanya bersifat sementara sahaja.. :)


sekian..

my talk:) pada sesiapa yang ada col aku and text aku,then aku tak reply,sorry la ye..aku busy lately ni.harap faham la ye.bila student baru,macam-macam program la kena involve..ok lah.tak nak komen lebih2.ahad nanti aku ada perlawanan futsal anjuran rakan muda/uitm .. so,wish me luck ya!
Thanks for reading :)

No comments: