congrats sayang! :) i'm proud of u! much loves!!!

salam..

yabedabeduuuuuu!!!
it's mid-term holidays!!! ;)

haha..

ok2,myra masuk belog ni sebab nak tepek 1 entri khas..
special for my beloved one..;)

so NUR AQILA RAZALI,this is for u! <3



tahniah kerana berjaya dalam peperiksaan PMR baru-baru ni..;)
i'm proud of u baby! :) she got straight A's..alhamdulillah..
penat lelah dia selama ini terbayar juga..:)
dan aku juga tumpang gembira..:) cabaran aku,akhir nya dia sahut dengan jaya nya..;) hehe..
aku pernah cabar dia untuk dapat result yang sama macam aku untuk PMR..
alhamdulillah..and now,she got it! :)


sehari sebelum hari keputusan PMR dikeluarkan,jiwa aku meronta-ronta nak balik rumah!
sebab aku nak teman dia ambil result..and dia pon harap sangat yang aku dapat follow dia..
kita orang memang rapat..and saling memerlukan..
malam tue,dia text aku..aku tahu yang dia tak tenang..haha..
sebab takut nak ambil result esok..:)
but i made her calm..:)
the next day,when i was in lecture,she text me..

"sis,i wish u r here to keep accompany me at dis skol while waiting 4 the result to come out..coz i'm soo nervous.."

her text really touched me..
luckly my lecture finished early than before..
i was so thankfull.
then i keep texting her to make her calm..
nothing cross in my mind except to accompany her even it was just in phone!

aku tak nafikan..sekarang ni aku masih rasa terkilan sebab tak dapat nak teman dia ambil result.
aku nak sama-sama raikan hari kemenangan dia..
kalau dulu masa UPSR pon aku tak berkesempatan nak teman dia..
tak apa lah..insyaallah..aku harap untuk SPM nanti,aku dapat teman dia..

kita orang dapat text untuk beberapa ketika je..sebab line maxis dekat uitm aku mengalami gangguan.
memang hangin je aku time uh.-.-''

aku jadi serba tak kena..sebab aku betul-betul risau and nervous..
even adik aku yang ambil result,but aku yang rasa cuak!
haha..

then,aku trima panggilan telefon dari dia.
u know what,..;)

"kakak!! i got straight A's!!!!"

at that moments,my tears sunddenly drop!
ooo..man! i was crying! :D haha..
kalau aku ada dengan dia time uh,confirm aku akan peluk and cium dia!
grrr...geram seyh! ;D ahaha..

speechless juga aku time uh..
aku mampu senyum..:)
alhamdulillah..adik aku dapat capai result yang aku pernah dapat dulu..:)
terpancar kegembiraan dia waktu dia coll aku..:)
happy sangat suara dia time uh..;)

sekian..

my talk:) baby,congrats once again! :) terus kan kejayaan dalam spm pula..:) i love u so much! wait for my gift ya! ;) hehe.. ask what u want..but i'm sure i'll give more than what u ask..;) just wait~ :)
Thanks for reading :)

No comments: