i know who am i..

salam..

errgh..penat~
baru lepas balik dari kelas math..apa yang boleh aku cakap,math hari ni senang!
alhamdulillah.


malam tadi aku ada perjumpaan dengan pengurus blok SRI MENANTI 3..
ok,ada taklimat sikit then dorang cakap pasal SUKOL..sukan kolej
game yang ada,bola jaring,bola tampar,bola keranjang,futsal,frisbee,badminton..
huhu..
aku mewakili kolej aku untuk game bola jaring and frisbee..
ekceli sebelum aku masuk sini lagi aku dah pasang niat,aku bukan sahaja nak cemerlang dalam CGPA aku,but aku nak cemerlang juga dalam sport..
aku dah jadi budak sport..
lantak la ape orang nak cakap..ni peluang aku.
kalau aku biarkan,memang bodoh la kan? :)
huhu..


time universiti la aku nak kumpul pengalaman.
coz ni la alam yang aku nanti-nanti kan selama ni.
tak ada siapa boleh halang aku..
haha..


alhamdulillah..kawan-kawan aku pon bagi support..
family aku pon sama..bila aku bagi tahu yang aku wakil kolej untuk game uh,dorang mintak aku buat betul2..
huhu..
sport is sport..
academic is academic..rite? ;)
kalau orang lain boleh kenapa tidak aku??
ok!
aku tak nafikan la..yang sejak aku menapak dekat sini,aku rasa nak cube macam-macam..
aku tak nak jadi pasif..even benda uh kecik,but aku nak juga buat.
guys! cabaran hanya datang sekali kan?..


aku jadi tercabar macam ni sebab aku nak keluar dari circle aku..
plus,aku nak expand kebolehan aku..and aku juga nak buktikan dekat orang yang selama ni pandang aku ni kecik je..
haha..*dah mula dah.
sorry..aku masih tak boleh lupa.
apa yang dorang buat,apa yang dorang cakap,masih bermain dekat kepala hotak aku ni..
tak kesah la sesiapa pon..
aku akan twist benda NEGATIF tu untuk jadi posotif!
guys! insyaallah..
doa kan untuk aku.


aku nak cakap banyak pon tak boleh..
people keep judging me all the time.
tak kira la sesiapa pon..
i'm human too..i have feeling.
i'm not brick red wall..
bear that..
that's all for today..
i'll not asking for the forgiveness..
but maybe i can bring the shine for u..insyaallah.


sekian..

my talk:) if u think i'm too bad,ignore me..
Thanks for reading :)

No comments: