hari pertama kuliah selepas bercuti

salam guys!

hari ni aku kembali menyarung kad mtrix uitm..huhu.
tak puas cuti la..
still rindu ampang~
haha..


semalam bila semua housemates aku berkumpul,penthouse kita orang mula riuh!
serius happening!
itu lah kita orang..:)
kalau jumpa,mesti bising..overall,aku enjoy duduk sini dengan dorang.
happy sangat.
even sometimes hati aku di ampang..huhu


dekat penthouse aku ni,aku 'manja' dengan seorang housemates aku.
haha..aku pon tak tahu kenapa aku boleh jadi ngada-ngada:P
booo~
ekceli macam ni..seorang housemate aku ni umur dia 2o tahun.
dulu waktu kenal,dia mintak aku panggil dia ain..
agak kekok aku nak sebut nama dia uh..
coz bagi aku,macam kurang ajar je panggil nama..sedangkan dia tua dari aku.
even tua setahun pon aku masih panggil kakak..
tanda aku hormat dengan dia.


since that,aku mula rapat dengan dia..
aku la tukang menyakat,.
aku la tukang riuh kan bilik dia..
dah macam adik kakak dah..
dia pon setiap minit,mesti akan jerit nama aku..
"myra!!!!!"
haha..
kalau nak mintak tolong,mesti aku juga yang jadi sasaran dia.
sama juga kalau nak mintak pendapat dalam hal peribadi dia.^^
kita orang jadi gila^^
even kekadang uh ada terlanjur kata,but kita orang tak makan hati pon~
coz masing-masing dah besar.
benda kecik je kan?? buat ape nak tachink2..:)
kak ain sama macam cousin2 aku..sporting habis~
kepala dia pon gila! haha.


malam tadi roomates dia tak balik...
so,dia mintak aku teman kan dia tidur.
sebab takot!
hoho:D
badan je besau!
dah lah aku baru nak terlelap dekat katil,bole pula dia ambil comforter aku and teddy kesayangan aku,then bawak ke bilik dia..
grrr!
aku tak boleh tido tanpa dua barang uh..huhu..
sengal betul kak ain uh.
then bole pula dia gelak2 lepas ambil barang-barang aku..sabor je la yeop!
nak tak nak,aku teman la dia tidur..
haha..


pagi tadi macam biasa aku akan pergi kelas dengan geng2 aku.
kat sini aku ada geng!
waahh! taiko pulak.;p
semua ahli geng aku ada 6!
yang best nye,sorang ni..nama dia Dinie..aku rapat dengan dia sebab kepala dia yang masuk air uh.
then perangai dia lebih kurang aku gak..gila!
mulut kita orang pula macam longkang! haha.
but still tak ada main sentap2..:)
that's is what we call friend!


then kita orang nak ke bilik kuliah..
*tambahan,bilik kuliah aku ada lif^^ korang ade?? tak ado! :p
sampai je level 4,kita orang keluar dari lif..
then otw nak ke bilik kuliah,tak jauh dari uh ada tong sampah hitam..
aku jalan tengah..si dinie pula sebelah kanan aku.
aku tak tahu apa kena dengan dia pagi tadi,sampai kan tong sampah yang sebesar alam uh,boleh lagi dia langgar!
habis jatuh penutup dia..kalau jatuh setempat tak apa..
ni dah jatuh then bunyi kemain kuat lagi!
lol! dekat situ juga aku terburai gelak:D
ngok punya dinie..buat malu kaum je..;p
tak jauh dari tempat kita orang ada student lelaki..
pergh!! terbaik la..dorang pon gelak besar!
haha..cian dinie..


papepon,kau tadi memang comel! ;D haha..

sekian.

my talk:) hidup tanpa masalah akan buat kita rasa dihargai..stay positive thinking..bagi ruang untuk diri kita kenal orang sekeliling kita..^^
Thanks for reading :)

No comments: