alkisah di dataran kawad^^

salam..

heaven gila hari ni..:D
haha..pagi2 lagi aku masih boleh lepak..coz kelas aku pukul 10!
dasyat tak?? ;)
life aku best gila!! no stress..aku enjoy la setakat ni belajar dekat fakulti sains gunaan.^^


meh sini aku nak cerita kisah semalam and hari ni..

ok,macam biasa,setiap hari khamis aku akan ada kawad kaki..
wajib!
kalau ikot keturunan aku,memang tak la aku nak jejak benda alah un-.-'
haha.
so,memandangkan benda uh physco pointer aku,aku terpaksa turutkan juga.
aku punya kelas semalam habis dalam pukul 4..then pukul 5 aku kena turun ke dataran kawad.
aku masuk kawad untuk platun kesatria negara^^
bangga jap*
dataran kawad aku berada betul-betul depan kebun orang.
u know what,ade pokok durian,pokok rambutan,ciku,and macam-macam la..
kejadian semalam berlaku macam ni..

komander: "baris!! baris sedia!

platun: 1 !!! 2!

then lepas beberapa step,..

komander: baris!! ke kanan lurus!!! ...

*dum! zss...

platun:........

komander tibe-tibe pelik bila platun tak buat hukum..
then,..

komander: kenapa awak semua tak ikot hukum saya?!!

platun: *wakil."buah durian jatuh tuan!.." :D

LOL! semua platun terburai gelak dekat situ juga..termasuk juga komander..sebab dia pon perasaan bunyi buah durian gugur..:D

moment yang paling aku tak dapat lupa kan^^ perghh!! kalau aku dapat sebijik dua buah uh,memang heaven la kan? ;) haha..

sepanjang hidup aku,ni la moment yang paling best! serius aku tak kan lupa ..
thanx uitm!
aku tak nafikan,uitm banyak dedah kan aku pengalaman2 baru yang aku tak pernah dapat sebelum ni.


then kawad habis pon lewat..
penat uh memang penat..but it's ok..macam ni la life sebagai pelajar..:)
aku enjoy! sikit pon aku tak rasa tertekan.


then pagi tadi,aku cuak..coz aku ada kuiz untuk fizik..
aku kena buat betul2 untuk score pointer yang terbaik!
malam tadi aku stay up..
aku tak ingat sampai pukul berapa.
alhamdulillah..aku dapat jawab dengan baik..:)
aku harap aku dapat score!


itu sahaja..

sekian.

my talk:) adik aku col bagi tahu yang dia tengah makan big apple! erghh! tak adil! :p then aku mintak ayah aku beli kan aku 1 box big apple..ayah janji ayah datang nanti nak bwak big apple untuk aku^^ huhu..i'm waiting for u dad! <3
Thanks for reading :)

No comments: