BEL class is cancel..hurm.. :(

selamat pagi guys!

ok,hari ni aku bersemangat nak pergi kuliah..
kuliah aku hari ni start pukul 8..
and kuliah pagi ni is my feveret subjek..
it's BEL! english lecture.^^
weee~
aku suka kuliah BEL..
prof yang lecture pon sporting habis..
even diantara kami hanya student,lecture..but bila dalam kelas,kita orang macam member!
*but we still respect each other^^
time kelas dia semua kena speaking..well nama pon english class..;)
so,masa ni la aku nak polish speaking aku yang agak berterabur~ haha.


aku bantai je bila dia tanya..
YES,NO,THANX,ORAIT! hahaa..;P
aku pon tak tahu kenapa aku jadi semangat giler2 bila masuk lecture dia..;p
PROF THILEGA is the best yawww!

so,memandangkan pagi ni kelas dia dibatal kan,aku curi masa untuk review topik yang aku akan belajar for every subject..
aku ni pon suam-suam kuku je..
aku tak nak la ternganga time kelas nanti..;D


hurm..apa lagi nak cerita ye??..;)

minggu ni parents aku datang^^
owesome!
but yang tak best bila hari uh aku ada match!
sob..sob.
maybe aku dapat lari sekejap jumpa dorang nanti..
sob..sob..
can't wait!!..


misz them so much..<3

petang ni insyaallah aku ada latihan netball..
dah lama kot aku tak 'rolling' bola netball..
hehe..


ok..until here..
got to go..
take care guys!
sekian..


my talk:) rolly-pollie-olie
Thanks for reading :)

No comments: