perfect time with perfect people..:)

salam..

guys! i'm home! i'm home!
hahaa.
alhamdulillah..
petang semalam myra telah selamat tiba di rumah.
u know what? u know what??..
myra balik naik tren! hehe..bangga ni..;p
*sengal!

memandangkan cuti kali ni 3 hari so,myra decide nak balik..
kangen dong sama family..;)
*apa hal pulak aku cakap bahasa seberang??...grr..-.-


semalam kuliah aku habis dalam pukul 12..sebelum tue,myra dah siap-siap pack barang2 untuk dibawa balik.
habis je kelas,myra terus balik apartment..
then tukar baju and terus pergi makan.
dalam pukul 1 lebih myra dengan member ambil teksi..
teksi dekat uitm senang dapat.
kita orang col je,dorang konfirm akan datang.
siap masuk sampai dekat kolej kediaman lagi..^^
untung la~ haha..tak payah nak menapak jauh2 untuk cari teksi..;P


then myra transit pula ke terminal bas kuala pilah..
kita orang semua berempat!
termasuk la cousin myra..
perjalanan bus dari kuala pilah ke seremban mengambil masa dalam sejam lebih.
nai kematu juga aku duduk dalam bas yang sosak bagai tin sardin uh-.-
haha..it's ok..pengalaman baru..

then berhenti di ktm seremban.
kita orang ambil ktm terus ke bandar tasik selatan.
tukar pulak ambil lrt..
dari situ kita orang tukar laluan ke chan sow lin..then terus ke ampang..
see..kemain banyak lagi aku transit..;p
haha..
penat tu jangan cerita la.
nasib barang-barang yang aku bawak tak banyak..just beg sandang aku dengan beg yang aku bimbit je..
sampai ampang dalam pukul 6.


u know what,bila sampai je rumah,sekelip mata kepenatan yang berjam lamanya tadi tiba-tiba hilang!
hilang tatkala aku pandang wajah ibu,ayah and adik.:')
rindduuu! <3
senyuman meleret ibu lontarkan buat aku..:')
agak nya gembira bila anak dia pulang..;)
huhu..


sesekali terasa macam dah lama sangat aku tak balik rumah..;p
haha..


and petang tadi ayah and ibu bawak aku keluar..:)
oo..yeahh!
what a wonderfull day i had<3
kata ayah,"kakak dah penat belajar,jadi ayah nak bawak kakak keluar release tension" ^^
weeee~ ayah sangat memahami keadaan aku..:)
hari ni tadi aku keluar jalan-jalan and cari barang keperluan aku..
tadi aku dah dapat beli buku rujukan.
then pergi cari sneakers..but malang nye,sneakers yang aku cari uh tak jumpa..ooo.man! -.-''
kiciwa! huhu..
but ayah pandai pujuk aku..;p hehe..
ayah cakap sebelum aku balik sana,dia akan bawak aku cari sneakers..
ooo..yes!
oowesom!


sebelum balik,ayah menunaikan permintaan aku.
hehe..
ayah belanja aku MCD!!
perghh! terangkat beb! dah lama aku tak makan MCD..:D
thanx ayah! <3


overall,hari ni hari paling best buat aku..:)
dapat gath sama-sama dengan family aku..
then hang out sama-sama..:)
alhamdulillah..


sekian..

my talk:) keluarga pelengkap hidup aku..:) terima kasih Allah..
Thanks for reading :)

No comments: