coklat itu ...

salam.

guys! hari ni aku bersemangat gila bangun pagi..haha.
aku pon tak tahu apa yang buat kan aku semangat ala-ala hobin jang hobin..;p
maybe sebab kuliah pertama aku untuk pagi ni adalah BEL..kuliah english!
huhu..subjek feveret aku..even speaking aku berterabur~ haha


semalam kelas aku habis pukul 4..tapi tak belajar pon~
tahu-tahu je la..untuk minggu pertama lecturer tak masuk pon.
kalau masuk,belum start lagi belajar.
trend dekat sini simple je.
kalau masuk kelas,then selepas setengah jam lecturer tak masuk,so makna nya semua boleh bersurai! haha.
best kan?? ;)
overall aku selesa dekat sini..
ini lah life yang aku cari selama ini.
selama beberapa bulan aku menahan diri mendengar cakap-cakap orang,now aku tak perlu lagi nak hadap benda uh.
aku kini dikelilingi dengan kawan-kawan yang memang sporting!
roomates aku pon dah macam adik beradik aku.
kita orang saling memerlukan antara satu sama lain.
memang rapat~
bukan lagi macam orang luar.
respect to each other..sharing the food,stuff,notes and everything.
even latar belakang kita orang berbeza,but itu bukan 1 alasan untuk kita orang bawa haluan masing-masing.
kalau keenam-enam orang berkumpul,mau nak pecah apartment kita orang ni..:D
Haha.
apartment kita orang sentiasa riuh!
best!
penah hari tu,kita orang duduk lepak sampai pukul 2 pagi!
gelak bagai orang gila macam esok tak ada kelas je~ haha
nice~
sweet moment ever.


petang semalam lepas kelas aku singgah dekat kedai dalam kampus aku ni.
sebab aku nak beli makanan cikit.
then aku capai roti coklat gardenia.
huhu.
aku pergi pula dekat choco corner.
u know what,aku terpandang dekat satu coklat ni..
"cadbury blackforest"..
hurm..nothing much i can say..
fikiran aku mula menerawang ...
aku pon tak tahu kenapa aku boleh jauh sangat berkhayal.
terdetik satu perasaan ...
coklat tu penuh dengan cerita..
it's ok..aku kini berpijak pada bumi yang nyata.
dan esok,tarikh yang cukup aku ingat.
24 haribulan .....


hurm,ok la guys..
got to go..

sekian.

my talk:) 2 days to go..
Thanks for reading :)

No comments: