jenjalan~

salam..

hari ni seharian suntuk aku dekat luar..
aku puas mengeledah KL cari barang yang aku perlu kan.
but aku tak keseorangan..
aku follow kakak aku which is kakak sedara aku..
aku memang rapat dengan dia..
memandangkan most of my cousin adalah perempuan,so hubungan kita orang memang rapat..
so,kakak aku pon dah nak balik uitm dia dekat segamat johor 20 hari bulan nanti..
tadi dia mintak aku temankan dia beli barang2.
mula-mula singgah sungei wang.
then pergi ke times square.lepas uh pergi axis atrium..
last ly pergi tesco ampang!
lol!
tapi keluar kali ni best! sebab aku tak perlu keluar kan 1 sen pon! :P
hahaa..
kakak aku yang belanja!
plus kita orang tak naik bus..
kita orang naik naza citra! pak we dia punya kereta!
lol! pak we dia baik!
haha..


kita orang habis kan masa yang lama dekat times square..
tengah sibuk2 tawaf times square tu,aku ade nampak 1 stall ni..
stall ni ade jual toys..
ok.ade benda yang menarik perhatian aku dekat situ.. :)
aku nampak 'benda' tu comel je..:)
sedap mata memandang..bila aku pandang benda yang tergantung tu aku teringat dekat dua orang buah hati aku. :)
so,tak salah kan kalau aku ambil benda tu?? lol.


so,tanpa berfikir panjang,aku rembat benda yang tergantung tue..:P
lol!
rembat??
hahaa..


hurm..then balik dalam pukul 4.30..
best!!
haha..badan pon penat..
then balik rumah aku terus baring..
tengah nak terlelap,tibe-tibe ayah pulak balik rumah then kacau aku nak tidur! -.-''
ooo..man!
ayah memang macam tu..kalau balik kerja mesti target utama dia is aku! :P
ahahah.
ade je benda yang dia nak buat aku marah..;)
sabar je la..
gaduh-gaduh manja kata kan..haha

sekian..

my talk:) aku nak update blog..but aku tak berapa nak ada mood..so,ini lah hasil nya..aku pon tak tahu apa yang aku merepek kan..-.-
Thanks for reading :)

No comments: