i hide my tears.. :')

salam..

guys...u know what,semalam(rabu) hari yang paling aku tunggu-tunggu..
aku excited nak jumpa dia..
but,in silence,my lil heart was crying..:')
bcoz i just realise that,after this i might not be here anymore.
god! please give me strength.:')
if i have to,please give us a tight relation..:')


dear,you raise me up..:')

aku jumpa dia semalam sebab lepas ni aku dah nak kena pergi dah..:')
so,sebelum aku pergi,aku nak jumpa orang2 yang aku sayang <3 aku nak tinggalkan dia dalam keadaan baik. :') so that kalau aku dekat sana nanti,aku tahu yang dia dekat sini ok.. berat rasa nya nak ucap perkataan "bye,dik.." kelu lidah aku semalam. act ada perkara yang aku nak cakap dekat dia.. but,aku tak ada kekuatan..:') aku takut aku hujan nanti. :') haha. luar aku kuat..tapi dalaman aku..:) it's ok..lagi pon surat and cd yang aku bagi pon dah cukup jadi penganti diri ini.. sengaja aku bagi cd dekat dia.. sebab ntah lah..susah aku nak cerita..just dia dengan aku je yang tahu. :') jujo nya,time aku buat video tu,banyak kali aku hujan..:') aku tak tahu kenapa?.. terlalu banyak benda yang kita orang share sama-sama.. and benda yang betul-betul buat aku rasa berat sangat nak tinggalkan dia,sebab dia manja sangat dengan aku. tengok aje karakter dia..:') aku tak jadi nak marah tiap kali dia buat salah. sebab dia pandai ambil hati aku.. cair aku dibuat nya.. :') and 1 more yang jadi kan kita orang rapat sangat,kita orang selalu text. rumah jauh tak jadi masalah untuk aku tahu segala aktiviti dia. ape yang dia buat,macam mana keadaan dia,mana dia pergi,semua aku tahu. so,dengan cara tu kita orang tak kan rasa jauh. aku nak dia rasa macam mana orang lain rasa.. :') dia happy,itu sudah cukup untuk aku. aku ade juga bagi dia barang.tak perlu lah aku bagi tahu apa. actually aku dah lama niat nak bagi benda tu untuk dia spm nanti.. alhamdulillah.1 lagi hajat aku dah tercapai.. :') aku lega..:') aku nak dia tahu yang aku ada untuk support dia.. sekian. my talk:) NUR AQILA > NOR AMIRAH > NOR AZIZAH are my sweetheart <3
never take them from me..:') lol!
Thanks for reading :)

No comments: