i'm leaving

salam..

guys! pejam celik pejam celik dah hari sabtu..
cepat nyer masa berjalan!-.-

so,aku rasa maybe sekarang dah sampai masa nya..
aku tak nak tunggu lagi..akan datang aku tak tahu ape yang jadi.
insyaallah..aku akan guna kan masa yang ade ni untuk buat entri khas malam ni.


guys! tak lama lagi myra akan masuk balik ke alam kuliah.
so,dikesempatan ini,myra nak susun sepuluh jari pohon kemaafan pada korang semua.
maaf jika selama ini warkah maya myra ada mengguris hati dan perasaan anda.
jika ada yang terasa,myra dengan rendah diri ingin memohon maaf.
kekadang myra akui bila myra terlampau mengikut perasaan,penulisan myra lebih kepada emosi.
secara lahiriah nya,saya bukan jenis yang beremosi.
emosi saya bertempat.
sekali lagi myra minta maaf.


kepada yang mengenali diri ini,thanx for being my friends,family and my buddyz..:)
i'm sorry for every mistakes i've done before.
doa kan segala perjalanan myra disana.
kepada yang terasa hati dengan setiap gurauan myra,myra mohon maaf.
myra memang jenis yang suka bergurau.
for me,itu salah satu cara myra hargai orang sekeliling myra.
if korang happy,itu sudah cukup untuk myra.. :)


u guys memang best! :O
the best i had ever.
insyaallah kalau ade masa,myra akan update blog.
tapi maybe tak sekerap dulu.
apa-apa pon,akaun blog dan fb myra akan dipantau oleh second admin myra.
adik myra sendiri.
myra dah pon serah kan semua pada dia.
setakat ini sahaja.


sekian.

my talk:) good bye! :)
Thanks for reading :)

No comments: