HAPPY BIRTHDAY MIN!!! :)

salam..


guys! aku buat entri kali ni untuk buddyz aku..aku start kenal dia since darjah 1 lagi..sekelas dengan aku dulu..
then sekolah agama pon sama kelas..sweet kan?? :P
lol!


meh sini aku cerita sikit story aku dengan dia..
time darjah 1 aku sekelas dengan dia..time uh dia kiut..*ok.tak boleh puji lebih2,.kang dia kembang! :D
tak nafikan la.dia memang kiut time uh.dia pakai baju 'pinafoe'..then pendek la juga.:P
haha..
aku ni tinggi sikit dari dia..;p
then darjah dua,pon sama kelas..hadoi!
masuk darjah 3,aku rasa dia dah naik kelas..
*dia pandai dari aku..haha..
aku ni suam-suam kuku je..;)
even tak sama kelas,tapi kelas kita orang sebelah menyebelah!
then darjah 4 pon sama..
sampai la darjah 6..kelas kita orang tak sama.
then masuk form 1,dia masuk sekolah asrama..budak pandai uh..;)
haha.
aku ni ngok-ngok..so,aku stay je dekat kosas..;p
tetibe muncul balik minah ni..ait?? dari mana pulak dia muncul??
langit kaa?? haha..then kita orang rapat balik.
kebetulan time sekolah menengah kita orang dalam satu kelab majalah sekolah..
setiap masa perjumpaan mesti akan meet dia..
then form 5,kelas pon sebelah menyebelah.agak-agak aku bosan duduk dalam kelas aku,aku masuk kelas dia..;) haha.


and yet,kita orang masih contact each other.memang rapat la..aku pon dah kenal family dia..sama juga macam dia..
kalau agak-agak nak meet,mesti lepak rumah aku..;)

aku suka minta pendapat dekat dia..sebab dia ni pon jenis yang boleh harap la..:P lol!
ok lah..
to YASMIN,selamat ulangtahun ke-18!
semoga ape yang kau cita-cita kan selama ni akan tercapai.
aku nak tengok kau sarung jubah lawyer nanti..;)
aku teringin gak nak tengok kau pakai rambut lawyer yang kaler putih uh..;p
haha..tapi sayang..kau perempuan! huhu..

ok lah..all the best min!!



*gambar time seminar spm dekat MPAJ..she's at the right most..:)
Thanks for reading :)

No comments: