before i go,...

salam..

petang nie aku rase agak sunyi..
kosong beb!





manusia nie kadang2 perlu kan teman..
tapi kadang2 kita x boleh nak paksa orang untuk jadi teman kita..
betul x?



cube tengok MR.BEAR dekat atas nie..
dia pon perlu kan teman...teman yang boleh buat dia happy..:')

hurm..sebelum aku angkat kaki,aku nak la spend time dengan 'teman' aku uh..
tapi aku sorang jew yg beria-ia..
agak nyer aku jew kot yang lebih2?..
urm...





berita yang terbaru,aku dah terima pagi tadi..
cume kepastian aku akan dapat esok..
jika betul,lagi singkat la mase aku..:')


haish...
aku x minta lebih..cukup la sekadar meluang kan masa sebelum aku pergi..



berat aku nak persiapkan diri untuk pergi..





tak ape lah..aku tak ade hak untuk memaksa..
biar je lah 'teman' aku itu tenang sebentar..
cume 1 yang aku minta..
please make me happy before i go..

sekian..

my talk:) coretan dari hati kecil..
Thanks for reading :)

No comments: