salam..

hidup aku bagai kan terumbang ambing sekrang nie..
x ada arah yang tepat..aku x tahu mane aku nak pergi??
kalau diikot kan hati,mau je aku keluar dari ampang nie..
tapi..
aku x sampai hati..
bila aku toleh ke belakang,badan aku masih terikat dengan tali2 yang perlu aku beri perhatian..


berat nye dugaan yang aku terima sekarang nie..
aku bagai hilang motivasi diri..keyakinan aku selame nie jatuh pada tahap yang minima!
ape hikmah disebalik semua nie??..
aku cube pujuk diri yang kecewa ni..
tak habis dengan tue,aku cube cari kelebihan aku..
aku x nak terus down kan diri aku..


aku mahu kan sebuah titik yang betul2 dapat beri aku kuputusan yang sahih..
tapi sekarang yang aku dapat,sebuah titik yang samar2..
memang diri nie rase bagai dihenyak batu besar!
aku betul2 terduduk!

dalam hati nie tuhan jew yang tahu..
tangisan x pernah berhenti..
aku bukan lembik..cume aku x kuat untuk terima kenyataan yang hampir tiap kali mengatakan yang aku gagal!
bak kata orang,gagal itu bagus..kerna nanti kita akan lebih berusaha untuk capai kejayaan..
tapi tiap kali aku berusaha,ade aje jalan buntu yang aku jumpa..
bak kata orang,aku jumpa JALAN MATI!




entah lah weyy!! aku serius tertekan time nie!!!

sekian..

my talk:) ok..next,ape lagi masalah yg nak datang? bila aku ade prob,sorg pon x ade..-.-
Thanks for reading :)

No comments: