begitu berat dugaan yang aku hadapi kini...

Assalammualaikum..

ya ALLAH,kuat kan lah semangat ku..kental kan lah jiwa ku..lindungi aku dari segala gangguan..kerna aku ikhlas untuk menuntut ilmu..aku tidak mahu ape2..cukup lah sekadar engkau permudahkan jalan aku untuk menuntut ilmu..




begitu berat dugaan yang aku hadapi sekarang..aku cube bangkit melawan semua dugaan ini..namun suatu ketika aku tewas jua...pautan diri semakin kuat dengan ayat suci al-quran..hati aku tidak henti membaca kalam ALLAH sebagai pelindung..keluarga dan sahabt tidak henti menyalurkan sokongan..


seperkara yang aku sedar,..makin kuat aku melawan,makin kuat godaan yang aku terima..mainan perasaan semakin rancak ditiup dalam hati ini..aku tertekan dengan keadaan sekarang nie..





aku betul2 tertekan..! kenape semua nie berlaku pada aku??kenapa tidak orang lain?? tolong la..aku nak belajar..aku nak berjaya macam orang lain..bertimpa-timpa dugaan yang datang..dari mula hingga sekarang..
aku redha..tapi aku ingin kan suatu titik akhir kepada semua nie..cukup la! aku dah penat menyusahkan orang sekeliling aku..keluarga aku,kawan2 aku..
aku dah penat!
aku dah penat tanggung semua nie.
tiap hari bermain dengan perasaan..yang karut!


beri aku peluang untuk rase ape yang orang lain dapat rase..aku x nak banyak..aku hanya nak ruang untuk aku belajar dengan selesa..






ya ALLAH..beri aku kekuatan untuk hadapi semua ini..

my talk:) sampai bila akan berakhir??aku dah penat..  :(
Thanks for reading :)

No comments: