terima kasih..

assalammualaikum...


em...dah dekat 2 purnama aku x jengok blog nie..
aku rase blog nie dah macam x ada tuan dah!;p
ahaha..


em..tadi time aku tengah on9 facebook..
kawan baik aku time sekolah rendah ade tanye khbar pasl kawan kita orang..
huh??
asal ayat aku berbelit-belit??
ahaha..
senang cerita macam nie la..
dia tanye pasal "kawan" aku..
huh.kawan??
sejak bila aku ngan dia jadi kawan??


entah lah?
aku pon x ingat...???
kenal dia pon x..
nie kan nak jadi kawan?


chop!
orang mcam tue boleh buat kawan kew??
em....???



entah lah beb!
aku sampai sekarang x dapat nak maaf kan ape yang dia dah buat..
sakit sgt,,
aku x berdendam..
tpi aku x tahu kenape aku susah nak maaf kan salah dia orang..



betol kate ckgu..
benda nie akan tinggalkan kesan yang dalam.
beb!
aku ada perasaan..
aku bukan tembok cina..
tembok cina pon lom tentu akan bertahan lama-lama..
nanti runtuh gak uh..



aku x dew mood la...


sekian..

my talk: aku belum terbukak hati tok maaf kan *korang semua..hati aku dah tawar ngan sikap and layanan korang..terima kasih banyak2!
Thanks for reading :)

No comments: