Mara edu fair @ pwtc..

assalammualaikum..

ok..
kali ni aku nak straight to cerita yang aku nak post..
coz mate aku dah berat sangat nie..
badan pon dah lunyai habis..
penat sangat2..


tadi aku pergi pwtc..
ade karnival pendidikan mara dekat situ..
best sangat2..
kebetulan mak ngah aku jage booth dekat situ..
mak ngah aku kerja dekat mara..
so,dia kena uruskan booth dekat situ..
pagi2 lagi dia dah col aku suruh datang dekat pameran uh..


sebelom nie perancangan aku nk pergi dekat klcc jew..
coz dekat situ pon ada karnival pendidikan juga..
nk pergi pwtc,jauh sangat..
tapi disebabkan mak ngah aku,
aku pergi juga..:)
hehe..


so,dalam keadaan kelam kabut,
aku kumpul kan member2 aku..
pergh!!
memang terbaik la..
member baik aku semua ok wok!
dia orang pulak bila aku ajak,
on jew!;)
"beb! aku sayang korang ketat2"
hahah..


so,kita orang meet dalam kul 2 dekat bus stop ampang waterfront..
kita orang ke lrt station terus ke pwtc..
semuanye dalam 7 orang..;)
sha,wawa,ghaya,zarif,syaza,fatin aqilah,aku..


em..sampai sana,
aku meet dulu dengan mak ngah aku..
then terus masuk dewan karnival..
pergh!!
aku puas wok!
maklumat yang aku cari selama ni,
akhirnya aku dapat juga..


dekat sana,
aku masuk booth2 yang ade tawarkan course medic..
or sains perubatan..
banyak gak info yang dia orang bagi dekat aku..
aku x jengok course medic jew..
aku jengok gak engineering..
coz medic ialah pilihan pertama aku..
then baru engineering..
banyak gak jenis engineering yang dia orang tawarkan..



memang best la!
goodie bags pon banyak aku dapat..
penuh gak la tangan aku nak bawak semua tue..
tu belom tengok lagi si ghaya and kawan2 aku yang lain..
semua x nak kalah.;p
haha..


tapi aku puas hati la dengan penerangan dia orang..:)
and aku berminat dengan course2 yang dia orang tawarkan..
papepon,kena tengok result la dulu..
mane boleh main suke2 jew..


ok lah.
aku dah penat sangat nie..
need rest..
ecok ingat nak usha pulak edu fair dekat klcc..
kali nie dengan geng lain;p
hahah..


*dua hari berturut-turut aku keluar..parents aku memang sporting..:)huhu..

sekian..

my talk:) aku x sabar nak masuk U wokk!!!
Thanks for reading :)

No comments: