edu fair@poket kering...

assalammualaikum..


uiit!!

hee~
ok2..
aku baru dapat tau yang sabtu and ahad ni ada edu fair..
em..karnival pendidikan ipta/ipts..
of coz aku x nak lepas kan..
rugi siiiooott..


em..bnde uh buat dekat dua tempat..
klcc and pwtc..
pergh!
nak kena la pergi dekat dua2 tempat uh..
memang la best pergi karnival uh..
tapi fulus beb!
hahaa..
fulus??
duit la..-.-'
adoi~


mane aku nak korek benda alah uh??
huhu..sedeh beb..-.-'
eyh,bukan kew aku punye gaji masuk setiap minggu??


em...memang la derr..-.-''
tapi semua duit gaji aku,aku dah joli!!
hahah...;p
sengal tol myra ni.. ;)


beb!
siape yang x seronok bila dapat duit??;)
eheh..
sama jugak la macam aku..
pantang poket penuh sikit,
kepale otak nie mula pikir nak beli ape??;p
haha..
tapi aku x la beli benda yang bukan2..
aku beli la benda yang keperluan..;)
baju,jeans,blouse..
beb!
kata perempuan?;)
mesti la x boleh nak lari dari bnda2 tu semua;p
haha..


ok2..
tengok la macam mane nanti..
kalau poket kering,
x dapat la nak keluar..;(
waaa!!!


sekian..

my talk:) ade sesiape bermurah hati nak taja aku keluar??;p hahaa..
Thanks for reading :)

No comments: