Sliding

Assalammualaikum.

Sekarang aku memang langsung tak boleh tidur.
Kaki and lengan aku sakit.
Pagi tadi lepas ambil wudhuk aku masuk bilik.
Entah macam mana aku tergelincir sendiri and sliding.
Nak tahan kepala dari jatuh kena bucu katil, aku tahan dengan lengan.
Lengan pula licin sebab wudhuk tadi.
Sliding juga.


Sebab kan jatuh yang tiba2 and terhentak kuat dekat lantai, kaki and tangan aku sekarang terasa sakit sangat.


Untung roommate masa tu dekat ruang tamu.
Tapi serius sakit.
Aku risau patah je.
Sebab ambil masa juga nak bangun semula.
Serius sakit
Tapi so far ok.
Maybe terseliuh sikit dekat kaki.
And siku aku lebam


Entah apa aku fikir masa tu pun aku tak tahu.
Sampai boleh jatuh.


Now sakit gila.
Aku try sorok dari parents aku.
Dorang tak nampak sangat aku jalan terhincut hincut.
Tangan kiri aku memang aku tak banyak gerak kan sangat.
Sakit wehh.


Hope by tomorrow kurang la sakit dia.
Sebab tadi nak solat nak rukuk pun aku rasa sakit sangat.
Sujud apa tah lagi.


Aishh.
Ujian..


Sekian.

My talk:)
Thanks for reading :)

No comments: