Selamat Hari Lahir..

Assalammualaikum.

Hari ni sis letih teramat sangat.
Tak cukup tidur kan.
Biasa lah.

So now 1 November.
Welcome November.
Please be nice to me.
I really hope that.


Hai awak.
Saya tahu awak tak akan baca blog ni.
Sebab tu saya berani wish dekat sini.

Happy Birthday to you.
Happy Birthday to you.
Happy Birthday Happy Birthday.
Happy Birthday to you😊

Terima kasih sebab pernah jadi yang paling setia saat dulu.
Terima kasih sebab pernah jadi yang terbaik untuk saya.
Terima kasih untuk masa yang pernah awak luangkan untuk saya.
Terima kasih sebab pernah jadi yang paling memahami.

Saya doakan umur baru ni, awak berjaya dalam life awak. Itu yang paling utama. Saya nak awak berjaya dalam bidang yg awk buat.
Kedua, saya doa kan segala urusan awak dipermudahkan. Baik sama ada dalam pekerjaan, personal life awk, family awk, atau apa saja yang awak buat.
Ketiga, saya doakan awk diberi kesihatan yang baik sentiasa. Tak nak lagi sakit, angin naik kepala, atau apa2 saja. Hope awak dapat rehat yang cukup. Makan on time please.
Keempat, saya doakan awk selamat dunia Dan akhirat. Please jangan bawa motor laju2. Tak nak awk accident lagi. Jaga diri baik2.
Kelima, saya doa awak happy dengan family awk.

Aminn. Aminn Ya Allah.
Saya nak yg terbaik untuk awk.

Sekian.

My talk:) Sebak nya..
Thanks for reading :)

No comments: