New Life

Assalammualaikum.

Mula saat aku balik dari hospital hingga sekarang, orang tak berhenti datang.
Alhamdulillah.
Kata orang tetamu datang bawa rezeki.


Setiap dari mereka tak berhenti tak jemu2 mendoakan.
Ya Allah.
Tak mampu nak balas setiap satu daripada mereka.
Semoga engkau balas doa mereka untuk mereka kembali.

Kata mereka,

Insyaallah. Semoga cepat sehat. Cepat dapat berjalan. Dapat seperti sedia kala..

Kena kuat semangat. Insyaallah ada hikmah sebalik ujian Allah ni.

Betul..
Ada hikmah.

Aku terharu sgt.
Even saat aku dalam Ambulance, saat siren bising masa video direcordkan untuk aku kongsikan di insta story aku, saat itu ramai yg ambil peduli.

Tak mampu nak balas setiap satu.
Sampai di hospital memang aku tak sempat nak tengok handphone.
Sedara mara yg call pun aku tak dapat jawab..

Aku yakin ada hikmah..

Sekian

My talk:) ber-blogging kadang untuk mencari kekuatan.
Thanks for reading :)

No comments: