Standing

Assalammualaikum.

Mata belum nak lelap lagi.

Heh.
Aku tak boleh lupa conversation group tadi.
Maybe sebab dah lama sangat tak jumpa.
So masing2 jadi gila.
Cakap merapu.
Caci maki semua.
But at last relax je.
Aku syak masing2 dah mula rindu moment sama2 dlu.hahaha


Ni esok meeting penting.
Aku rasa debor.
Walaupun aku dapat agak keputusan tu nanti macam mana?..
Tapi masih aku nak taruh kan sikit harapan.


Manusia.
Even dah dapat agak, masih lagi nak kan peluang.
Sekurang nya aku positif..
Kan?
Tak nak la surrender awal2.
Selagi ada peluang, aku Cuba la.


Doa kan.
Pahit je rasa.
Haha.
Tak tau nak explain macam mana?
Jenuh tanggung semua ni.
Dah tak mampu.
Kalau bahu aku ni tembok, aku syak mesti dah pecah terbelah dua.
Sebab tak mampu lagi nak tahan.


Berat tak berat kau kena tanggung juga.
Ohh..aku tak mengeluh.
Cuma nak share apa yg aku tanggung.


Sikit hari lagi aku boleh isi borang masuk wad gila.hahah

Baru aku sedar sekarang "Stress" tu memang benda yg boleh hancurkan hidup kau.
Haa..power tak ayat aku?
Sebab itu yg aku rasa sekarang.


Dah.
Tak nk cerita lebih.
Eh..aku cerita dekat sini  bukan nak minta simpati.
Tak perlu.
Aku lebih dari kuat untuk ini.
Kalau tak kuat, Aku tak kn mampu tanggung benda ni.


Sekian.

My talk:) Bila lagi Boleh senyum sampai telinga??
Thanks for reading :)

No comments: