Next journey?

Assalammualaikum.

Tadi ada dua orang juniors WhatsApp aku.
Minta pendapat untuk sambung degree.
Haha.

Adoi dik non.
Sis tak dapat bantu bab macam tu.
Nak pilih course, depend pada diri sendiri.


Tapi so far tadi sis cuma dapat guide sikit.
Dorang tanya pasal certain courses.

"Kak myra, kalau sya ambil ni, nanti kerja as apa ye?"
"Senang tak course ni?"
"Course apa lagi under fakulti sains gunaan?"


Dah macam kaunter pertanyaan dah.
Insyaallah.
Apa yg sis tahu sis akan Bantu.

Aku suka orang yg bertanya.
Sekurangnya aku dapat guide.
Dulu aku pun serabut juga nak pilih course.
Well. Itu benda biasa.


Yang pelik tu, aku pun tak kenal junior tu.
Dari mana dia dapat no hp aku pun aku tak tahu.
Its ok.
Aku suka orang yg bertanya.


Peemohonan ke ijazah sarjana mudah uitm dah buka.
So pilih baik2 course yg bakal anda bawa.
Once dah masuk, tak boleh nak patah balik.
Like I told before, dah buat tak boleh nyesal lepas ni..

Hehe.
Ok.
Feel free kalau nak Tanya apa2 either direct WhatsApp or mesej or call..
Tak kesah mana2.
Sis sedia Bantu.


Ok. Sekian.

My talk:) Mat malem
Thanks for reading :)

No comments: