Insan Terpilih

Assalammualaikum.

Nur Rizqi Aaliya.

Hari ni aku gagahkan diri untuk cerita tentang dia.
Tapi aku belum kuat untuk mula kan penulisan.
Bangun dari tidur wajah Aaliya yg terbayang.
Senyum dia.
Gurau dia.
Semalam hari terakhir aku jumpa Aaliya.
Lepas ni tak akan dapat lagi jumpa dia.


Kak Nadzirah.
You are such a nice person I ever met.
The best about u, is undescribable. Terlalu banyak.
Apa yg akk dah buat sampai ramai kawan2 akk nangis???
Apa yg akk dah buat sampai ramai tak mampu lepas kan akk?


Semalam.
Bukan sesuatu yg myra nak tengok.
Bukan sesuatu yg myra jangkakan..
But I have to let u go.
The hardest part in my life.


Arghhh!
Maaf.
Aku tak mampu terus kan.
Insyaallah kalau aku dah kuat, aku akan cerita tentang dua insan terpilih ini.


Sekian.

My talk:) to hard to accept .
Thanks for reading :)

No comments: