The Opposite

Assalammualaikum.

Selamat Tahun Baru 2016.

So umur pun dah meningkat satu angka.
Tak nak mengharap banyak.
Cuma aku nak hidup aku lepas ni full of colours..
Rezeki makin murah supaya dapat share sama-sama.
Aku nak jadi selective dengan apa yang aku nak, siapa aku berkawan, dan dengan siapa aku luangkan masa.
Aku nak masa yang aku luangkan berbaloi dengan sikap orang itu pada aku.
Hah..jarang kan orang buat turning point macam tu?


Terpulang lah.
Masing2 ada life sendiri.
Ada pilihan untuk hidup.
Cuma satu je.
Aku kesal.
Sebelum ni aku banyak sangat bagi muka..
Banyak sangat beralah.
Banyak sangat diam ..


Bukan tak reti lawan balik.
Cuma pada umur sekarang aku rasa tak berbaloi nak lawan dengan orang yang bagi aku dalam umur baru nak rasa nikmat hidup tu..
Ala..bak kata budak sekarang, umur budak yang baru nak up.


Pengalaman mengajar itu dan ini.
Selama ni banyak sangat bagi muka kot sebab tu tak reti appreciate kan?
Nak sangat kot rasa apa itu 'pengajaran'?
Tak apa..U will get soon.


Ok lah. Cukup.

That will be the last ok?
No more after this.
Nak sangat kan sis tunjuk the dark side of me?
Ha..lepas ni jangan nak kata sis ni kejam.. jahat or tak berhati perut.
Kalau dah minta, sis bagi betul-betul.
Tq!






Thanks for reading :)

No comments: